Haideti acum in Kiseleff, la Ziua Copilului!

Cu mama, Katia si Sofia

Sunt cu mama mea, Lidia, si nepotelele mele, Sofia si Katia, la sediul PSD din Kiseleff, alaturi de multi copii insotiti de parintii lor, la aniversarea Zilei Copilului, oferita bucurestenilor de catre social-democrati. Ii invit pe toti cei care doresc sa petreaca o zi vesela si insorita la sosea, sa ni se alature! Astazi, la PSD copiii fac legea, indiferent de orientarea politica a parintilor!:)

Adresa este Şoseaua Kiseleff nr.10.

Această prezentare necesită JavaScript.

7 răspunsuri to “Haideti acum in Kiseleff, la Ziua Copilului!”

  1. Bibliotecaru Says:

    Aceste fotografii ale unei normalităţi cred că sunt la fel de eficiente, ca protest, ca şi costumul de puşcăriaş îmbrăcat în Parlament.

    Oricât se chinuie unii să ne omoare, noi ne încăpăţânăm să fim normali.
    Imagini cu un mecanic care pune „atele” unei locomotive… dar trenul ajunge unde trebuie.
    O pisică care toarce…
    Un porumbel care vine pe pervazul ferestrei şi cerşeşte nişte firimituri…

    Am eu o convingere că cei care ne doresc pe năsălie să oftică la astfel de imagini. 😀

  2. oana niculescu mizil Says:

    Bibliotecarul, mi-a placut mult comentariul tau. Multumesc.

  3. Iloţi Europei de azi- românii şi bulgari « Popateapa's Blog Says:

    […] pentru ca cititori mei să înţeleagă mai bine cum văd  eu că suntem priviţi,  noi românii, de către nemţi. În articolul  din Der Spiegel este vorba despre români şi bulgari, însă eu fiind român, voi […]

  4. Atenţie parlamentari Români! « Popateapa's Blog Says:

    […] Top click-uri burdu…s08.f…grava…neaco…oanan… […]

  5. Atenţie parlamentari Români! Says:

    […] congresmanul Dennis Kucinich a reuşit sa prezinte o rezoluţie afirmând că în conformitate cu Constituţia, autoritatea care hotăraşte asupra  războiului  este  Congresul. În rezoluţia sa el  a […]


Lasă un răspuns

