Conferinta de presa la Calarasi (9 iunie 2011)

 

Această prezentare necesită JavaScript.

Comunicat de presă
 
 Am fost, sunt şi voi fi alături de PSD Călăraşi, sunt alături de social-democraţi, aşa cum am fost de la bun început. Organizaţia va creşte şi asta se vede, deja, după numărul de noi membri. În cadrul organizaţiei judeţene PSD Călăraşi nu sunt probleme. Discuţiile, inerente, care au existat sau vor exista sunt constructive şi nu înseamnă altceva decât faptul că PSD-istii au totală libertate în comunicare şi că, de fapt, „nu există probleme, există solutii”. Indiferent de rezultatul sondajului, indiferent de faptul că regulile jocului s-au schimbat chiar în timpul jocului, în ceea ce mă priveşte, am o datorie pentru cetăţenii din Călăraşi, pentru membrii şi simpatizanţi PSD, pentru poporul PSD: să merg mai departe pentru ei şi să îmi respect promisiunile. Îi asigur că PSD reprezintă o forţă în Călăraşi şi că vom conduce acest judeţ, pentru binele locuitorilor săi. Am forţa necesară să demonstrez călărăşenilor că putem să câştigăm suficiente posturi în administraţie şi, astfel, să le oferim o viaţă mai bună!
 
 Călătoria în SUA nu a fost un concediu, a fost o călătorie în scop lucrativ în care s-a făcut lobby pentru România, iar eu, cu precădere, pentru Călăraşi. S-a discutat cu americani potenţi financiar, afacerişti dispuşi să investească în România şi să finanţeze proiecte viabile. Mulţi dintre ei, fiind români la origine. Calarasiul are potenţial pentru afaceriştii americani, iar aceştia sunt interesaţi, în mod special, de zona turistică şi de cea agricolă. Faptul că am fost acolo este important, dar mai important este felul în care am fost primită. Cu bunăvoinţă, căldură şi propuneri de afaceri consistente pe care le voi dezvălui la momentul oportun.
 
 Vorbindu-se despre regionalizare, s-a tot vehiculat ideea de atragere de fonduri europene, mai precis: 10 milioane de euro. Nu cred că acesta este mobilul unei mişcări atât de ample, dar vă voi furniza mai multe amănunte sâmbătă, când USL se va pronunţa în această privinţă. Dacă, până la urmă, se va marşa pe această noua reorganizare teritorială, cred că, dacă Harghita, Covasna şi Mureş ar face parte din aceeaşi regiune, lucrurile vor fi grave pentru România, fiind puse în pericol identitatea şi suveranitatea naţională. În altă ordine de idei, mi-aş dori ca judeţul Călăraşi să facă parte dintr-o regiune care să cuprindă şi Bucureştiul. Spun asta ţinând cont de distanţa mică între Călăraşi şi Bucureşti, iar acest lucru mi s-ar părea părea firesc şi benefic pentru judeţ. 
 
 
 
 Deputat Oana Niculescu-Mizil
 
 Preşedinte al Organizaţiei Judeţene PSD Călăraşi

Lasă un răspuns

