La Multi Ani, Lehliu Gara!

Duminica trecuta am avut onoarea sa fiu prezenta la „Zilele Orasului Lehliu Gara” la invitatia domnului primar Iulian Iacomi. Sarbatoarea a fost una de poveste si a tinut la fel ca in basme 3 zile. Impreuna cu Stefania, Madalina, Vali, Laurentiu, colegii mei PSD-isti si prietenii mei, dar si de sutele de oameni din Lehliu Gara, am sarbatorit asa cum se cuvine.

A fost un regal autentic. Pentru cateva zile oamenii au uitat de saracie si de aceasta guvernare criminala. Din punctul meu de vedere, momentul de aur al evenimentului a fost spectacolul oferit de ansamblul de copii “Ciuleandra”, ansamblu condus de colega noastra Stefania. Sunt niste copii absolut minunati, talentati si veritabili profesionisti. M-am indragostit de ei din prima clipa si le multumesc sip e aceasta cale pentru ca au fost prezenti la aniversarea zilei mele de nastere.

In cadrul “Zilelor Orasului Lehliu Gara” au primit diplome de cetatean de onoare mai multi profesori, medici, intelectuali de marca ai acestui oras. Post-Mortem, Ion Chesca, mare matematician si fost presedinte al Organizatiei PSD din Lehliu Gara, a primit si el titlul de cetatean de onoare al localitatii. Multumesc pe aceasta cale oficialitatilor.

Inca o data le urez locuitorilor din Lehliu Gara un calduros La Multi Ani! Si asa cum le-am spus si atunci, ii asigur de faptul ca vom reveni la putere in 2012 si ca le vom reda speranta de mai bine tuturor romanilor!

Un răspuns to “La Multi Ani, Lehliu Gara!”

  1. Bibliotecaru Says:

    Această localitate mă trimite cu gândul la Tanţa şi Costel.


Lasă un răspuns

