A murit un prieten al meu, George Nagy, patronul firmei Aldis din Calarasi!

Astazi a plecat dintre noi George Nagy, parintele firmei Aldis din Calarasi. A fost un om deosebit, un prieten de mare probitate morala, un calarasean devotat semenilor sai. Pur si simplu nu imi vine sa cred. Ultima oara ne-am intalnit Marti, saptamana trecuta. S-a ocupat personal de organizarea aniversarii mele de la Pensiunea Aldis! L-am sunat zilele trecute si i-am multumit pentru tot. Am admirat la el modestia si altruismul sau deosebit, dar si capacitatea pragmatica a unui om de afaceri prosper, un om care a reusit sa-si creeze o afacere profitabila si astfel sa ofere sute de locuri de munca pentru calaraseni. Dumnezeu sa-l ierte!

8 Răspunsuri to “A murit un prieten al meu, George Nagy, patronul firmei Aldis din Calarasi!”

  1. Bibliotecaru Says:

    Dumnezeu să-l ierte!

  2. popateapa Says:

    Dumnezeu să-l odihnească.
    Însă mai este o vorbă, ” Dumnezeu nu doarme”

  3. Suntem un popor laş, sau mai finuţ spus de mămăligari! « Popateapa's Blog Says:

    […] Lupaşcu,Ionuţ Iancu, Madi si Onu, ?,Teodora, şi iar Theodora, Sfinxul 777, Adrian Năstase,   Oana Niculescu Mizil, Rinder Razvan Catalin […]

  4. Eduard Lisacoschi -Iasi. Says:

    iti impartasesc durerea, fata draga….Un Bunic de 80 ani.din Iasi…

  5. yvmarian66 Says:

    cine a platit consumatia la ziua ta ????? EL … la citi muncitori la negru ai inchis ochii…A FOST UN OM DEOSEBIT CU TOTI OAMENII POLITICII LA PUTERE….

  6. Anghelenici Daniela Says:

    Dumnezeu să-l odihnească.
    Aceasta tragedie , ne reaminteste cat de scurta este viata si inprevizibil viitorul! Conteaza ce lasam in urma noastra. Cred ca fiecare dintre noi trebuie sa invatam cate cv din tot ce se intampla in jurul nostru …….!!! Ps: Doamna Oana eu inca astept raspuns si Laura spera si refuza sa creada ca nu o sa primeasca nici un raspuns.

  7. Aurelio Texanu Says:

    Dumnezeu sa il odhineasca in Pace, a fost un om remarcabil, un om care a ajutat multa lume nevoiase, Dumnezeu sa o intareasca pe sotia sa sa duca mai departe proiectele sotului George Dumnezeu sa ii de-a sanatate si putere


Lasă un răspuns

