Sa cochetam cu Ioan Oltean

Ioan Oltean: „Vad in sala foarte multe femei si nu pot sa nu sustin acest deziderat. In Parlament avem putine femei – o disproportie uriasa in raport cu alte tari. In Senatul Romaniei disproportia este si mai mare. PDL poate sa se laude cu o prezenta mai mare a femeilor fata de alte partide. Dar nu este suficient. Cum ar arata o Camera a Deputatilor in care prezenta femeilor sa fie mult mai mare.
Si ma gandeam la o anumita scena, cand vorbeam despre…..era tensiune mare… mai-mai sa ne batam… La un moment dat cineva mi-a spus: ‘Iti dau o scatoalca de te trec prin perete’. Dar daca, ma gandeam… ar veni un deputat din opozitie- Oana Mizil de la PSD – mititica, frumusica … si ar zice asa ceva … ar fi mult mai bine”

 
 
 Sunt flatata de atentia pe care mi-o acordă domnul secretar general al PDL, Ioan Oltean si nu pot decat să-i multumesc pentru aprecierea pe care mi-o dovedeste si sa-i garantez ca ar putea avea o mare surpriza, care s-ar putea finaliza chiar cu o vanataie consistenta, avand in vedere ca muscultura mea politica este zilnic antrenata, iar vechiul proverb romanesc „buturuga mica rastoarna carul mare” nu a disparut odata cu introducerea in circuit a autocarelor. Singura mea teamă este ca nu cumva comentariul domniei sale să starneasca mai multe gelozii în partidul sau decât ar putea sa gestioneze. Gluma-gluma, dar eu nu m-as juca cu orgoliul femeilor din PDL dacă as fi în locul domnului Oltean, sau poate este dânsul atât de irezistibil incat nu crede ca ar avea de ce sa-si faca griji.
Cu un lucru sunt de acord, ar trebui să fie mai multe femei în Parlament. Si, ca să arăt cât de mult m-a inspirat domnul Oltean, doresc sa-i propun să fie partenerul meu în ceea ce priveste asigurarea unei reprezentări mai bune a femeilor in Legislativ. Ii mai propun domnului Oltean sa militeze în PDL, asa cum voi face si eu în PSD, ca femeile să primească colegii bune, eligibile, nu sa fie doar nume trecute pe o lista.

Domnilor jurnalisti, insa, le sugerez o alta abordare in ceea ce priveste maniera de a face curte a domnilor de la PDL. Unde anume, in politica romaneasca, au vazut dumnealor, un barbat PDL care sa doreasca sa intre in gratiile unei doamne de la un alt partid, cerand palme?!🙂

19 Răspunsuri to “Sa cochetam cu Ioan Oltean”

  1. Bibliotecaru Says:

    Sunt convins că domnul Oltean va deveni, chiar în perioada următoare, cu mult mai spectaculos.

  2. Aurelio Texanu Says:

    Mi-ai dat ban pe blogul tau Bibliotecare si asa nu ai audientza vezi asta daca sti engleza

    http://w3.newsmax.com/a/aftershockb/video.cfm?promo_code=BE23-1

  3. Bibliotecaru Says:

    @ Aurelio Texanu
    Nu am dat ban nimănui în viaţa mea. Nu am cenzurat nici un vorbitor decât în măsura în care tot ce spune este o continuă înjurătură, sistemul cenzurează singur (din setarea mea) doar nişte spam-urile automate ce deveniseră enervante… Nu e frumos ce spuneţi. Poate că aţi pus prea multe link-uri şi aţi intrat în moderare în mod automat, sau aţi scris prea mult şi nu va primit comentariul… Asupra acestor parametrii nu am control, chiar şi eu o păţesc. Am să vă caut în moderare…

    Nu ştiu engleza mai mult de un nivel mediu-slab, aş spune că ştiu mai mult engleza „de baltă”, ce am prins şi eu din filme. Problema este că sistemul meu de calcul e din mileniul trecut şi după 15 secunde de film procesorul ajunge la 75 de grade celsius… adică risc să-l prăjesc. Am să încerc totuşi.

  4. Bibliotecaru Says:

    @ Aurelio Texanu
    Link-ul pe care mi l-aţi dat mai sus s-a dovedit a fi un virus… Chiar atât de tare mă urâţi?

  5. Aurelio Texanu Says:

    Fi serios Domnule la vazut o gramada pe Forumul Antena 3 si spui ca este virus

  6. Aurelio Texanu Says:

    Singurul pe care o poate face este Ponta, ca Procuror ar pute-a sa actioneze alfel adio guvernare ca alegerile sunt deja facute, asa ca Domnule Ponta fate erou national…….poporul asteapta sa pui in aplicare acest articol

    Ce spune legea

    Art. 25, alin. 2 din Legea nr. 14/2003:

    „Orice modificare se comunică Tribunalului Bucureşti, în termen de 30 de zile de la data adoptării. Art. 26, alin. (1) În cazul în care modificările nu sunt comunicate conform art. 25, alin. (2), sau dacă instanţa a respins cererea de încuviinţare a modificării statutului, ministerul public va solicita Tribunalului Bucureşti încetarea activităţii partidului politic şi radierea acestuia din Registrul partidelor politice”.

    Asteptam sa vedem cit esti de destept si ce scoala ai invatzat, acest caz este dosarul vieti tale Ponta

  7. Aurelio Texanu Says:

    Rog Administratorul acestui Blog, sa o anuntze pe Doamna Oana sa ia legatura cu mine am niste probleme foarte serioase de prezentat, pe care nu le pot arata aici

    Va multumesc

  8. Aurelio Texanu Says:

    Aici discut cu prietenul meu Bibliotecaru, sti proverbu din dusmanii…..i-ti faci ce-l mai bun prieten

  9. Bibliotecaru Says:

    @ Aurelio Texanu
    Dacă aţi citat din acea lege aţi observat că domnul Ponta (şi orice alt cetăţean „de bine”) nu se poate amesteca în afacerea „declararea modificării statutului”. Cheia problemei este în mâna Ministerul Public. Acest Minister este condus de… doamna Laura Codruţa Kövesi. Gurile rele spun că doamna Kövesi este un simplu executant al curentului politic băsescianist. Cred că este momentul să vedem cât de mult doamna Kövesi respectă legea şi îndatoririle pe care le are ca funcţionar al statului şi magistrat, şi cât este executant politic.
    Domnul Ponta ce ar putea să facă? Nu are cum să o silească pe doamna Kövesi să facă acea solicitare la Tribunalul Bucureşti, nu poate sesiza nici Tribunalul în loc doamnei Kövesi… Nu este nici un motiv pentru sesizarea Curţii Constituţionale din partea unui grup de parlamentari… Poate să înceapă o anchetă parlamentară care să conducă apoi spre demiterea doamnei Kövesi din funcţia pe care o deţine.

    Constituţia are doar două articole care au legătură cu Ministerul Public. Citindu-le nu poţi să nu resimţi faptul că realitatea este atât de departe de sistemul imaginat pentru a atinge stadiul de societate funcţională.

    ARTICOLUL 131 – Rolul Ministerului Public
    (1) In activitatea judiciara, Ministerul Public reprezinta interesele generale ale societatii si apara ordinea de drept, precum si drepturile si libertatile cetatenilor.
    (2) Ministerul Public isi exercita atributiile prin procurori constituiti in parchete, in conditiile legii.
    (3) Parchetele functioneaza pe langa instantele de judecata, conduc si supravegheaza activitatea de cercetare penala a politiei judiciare, in conditiile legii.

    ARTICOLUL 132 – Statutul procurorilor
    (1) Procurorii isi desfasoara activitatea potrivit principiului legalitatii, al impartialitatii si al controlului ierarhic, sub autoritatea ministrului justitiei.
    (2) Functia de procuror este incompatibila cu orice alta functie publica sau privata, cu exceptia functiilor didactice din invatamantul superior.

    După cum ştiţi, în litera Legii nr. 92/1992 pentru organizarea judecătorească…
    Art. 40
    Parchetul de pe langa Curtea Suprema de Justitie este condus de un procuror general, ajutat de 2 adjuncti.
    Procurorul general al Parchetului de pe langa Curtea Suprema de Justitie este promovat si eliberat din functie de Presedintele Romaniei, la propunerea ministrului justitiei.

    Credeţi că doamna Laura Codruţa Kövesi se teme de faptul că, dacă nu va pune în mişcare procedura va fi îndepărtată din funcţie de domnul Predoiu? Eu am mari îndoieli.

    Iată de ce părerea mea este că la tribunal se va constata că sesizarea nu a fost corect depusă de către procurorul general şi… salutare şi-un praz verde, cum se spune din popor.

    Ce poate face domnul Ponta? Poate o moţiune simplă… cam atât.

    Constituţia este gândită în jurul unor oameni imparţiali politic, începând cu preşedintele, continuând cu justiţia, până la angajaţii statului sub nivelul subsecretarului de stat. Faptul că politica a furat statutul de independenţă numindu-şi oameni (chiar şi fără să fie formal membrii de partid) conduce la anormalitate. Din păcate politica este un fenomen ciclic, deci nimeni nu va lua acţiuni împotriva politizării reale exhaustive, începând cu funcţia prezidenţială, şi asta pentru că se gândesc că se va face alternanţa la putere şi vor avea şi ei nevoie de aceleaşi mijloace de exercitare a „puterii” în nume propriu.

  10. Aurelio Texanu Says:

    @ Bibliotecaru

    Iata rezultatu munci mele am reusit sa il aduc pe Basescu la Casa Alba, propunerea mea a ajuns in Congresul American
    Am propus ca noii sa fim cetatenii americanii care sa vina in Romania sa investeasca, si nunumai romanii ci toate comunitatile din toate tarile, IRAQ, LIBIA, BULGARIA, ETC
    Eu tot am aratat Domnului Nastase, Ponta, si chiar Doamna Oana dar nu ma-u ascultat au crezut ca sunt nebun
    Domnul Iliescu stie cind i-am adus o scisoare din partea Domnului Bush, eu am bagat Romania in NATO, cind i-am explicat Domnului Bush cu harta Romaniei in mina stragedia militara a Romaniei la Marea Neagra
    Acum sa asteptam sa vedem ce banii ne vo-r da americanii sa mergem in Romania
    Am rugat-o pe Doamna Oana sa ma contacteze

  11. Bibliotecaru Says:

    @ Aurelio Texanu 😦 Şi eu care bănuiam că domnul Daniel Vanghelie s-a ocupat de asta… că de aceea tot a făcut potecă prin capitala Americii.

    Stimate domn, dincolo de glumă, la noi în Constituţie preşedintele reprezintă statul român. Deşi în relaţiile şi discuţiile internaţionale poate ridica subiectele mediului de afaceri, domnia sa nu poate intermedia nici un fel de servicii unor companii private. Eu nu ştiu ce bani aşteptaţi de la americani, dar, din experienţa mea de viaţă de până acum, americani nu prea dau nimic, niciodată, cel mult cumpără, cer, jefuiesc, atacă, distrug, căpuşează… Stilul capitalist este nemilos şi nicidecum luminos. România a trebuit să înveţe astea dându-se cu ţeasta de pragul de sus. Eu cel puţin mi-am învăţat lecţia şi mi-aş dori ca România să ajungă şi ea

    Personal regret toate „investiţiile” din România, cred că ne-am fi descurcat ceva mai bine cu capitalurile româneşti, aşa reduse cum erau şi sunt. Dar ce ştiu eu…

    Oricum, ca român este normal să vă mulţumesc pentru grija pe care o aveţi pentru România.

    Eu cred că domnul Băsescu se duce pentru a semna finalizarea unor acorduri bilaterale între România şi Statele Unite ale Americii, că doar a aşa spus Administraţia Prezidenţială şi mai cred că sunt şi ceva obiective neoficiale.
    Trebuie să spun însă că nu am încredere în domnul Obama, de la început am bănuit că este un tablou impresionist aşezat la suprafaţă pentru a masca adevăraţii promotori ai sistemului numit Noua Ordine Mondială. Vorba domniei sale, „I’m here to listen, to share ideas and to jointly, as one of many NATO allies, help shape our vision for the future”. Sesizaţi ce frumos ajunge un partener NATO subordonat SUA… „să ajute la modelarea viziunii noastre pentru viitor”. Frumos… Eu cred că de aceasta se duce domnul Băsescu la Washington.
    Un cetăţean numit Silviu Apostol scria că firma Gabriel Resources, cea care deţine 80% din Roşia Montana Gold Corporation, firmă care are o afacere de minimum 4 miliarde de dolari în România dacă şi numai dacă toate instituţiile şi toţi politicienii privesc în altă parte când vor lua cu găleata din subsolul României, lăsând în loc mii de tone de cianură… a făcut un lobby de 1,5 mil USD pe lângă Congresul SUA. (http://www.kamikazeonline.ro/2011/02/gabriel-resources-lobby-de-15-mil-usd-pe-linga-congresul-sua/) Cum domnul Băsescu a început, asiduu, să facă reclamă acestei afaceri (că domnia sa e „Jucător” şi nu-i pasă de Constituţie şi alte „amănunte” precum legea), mă gândesc că vizita domniei sale are legătură şi cu aceasta.
    Mă mai gândesc că are legătură şi cu scutul anti-rachetă, pentru că domnii americani investesc într-un heliport cu pretextul urgenţelor medicale…
    Or poate este vorba despre ceva foarte presant de foarte mult timp, problema adopţiilor internaţionale.
    Poate problema vizelor?

    Probabil că nu se va da publicităţii niciodată adevăratul motiv pentru care domnul Băsescu s-a desprins din avalanşa de şcoli de vară pentru un zbor atât de lung şi obositor. Sigur, mai sunt nişte zvonuri mai delicate, dar nu vreau să intru în conflict cu nimeni aşa că mă fac şi eu că privesc la vremea această frumoasă de toamnă târzie şi plouă a inundaţie în cu totul altă parte a globului.😀

    Dacă domnul Băsescu a venit pentru că dumneavoastră v-aţi adresat unui congresman… meritaţi încă o felicitare pentru că aţi reuşit ceva ce ministerul de externe încearcă de mult timp. Aveţi însă grijă ce vă doriţi, pentru că s-ar putea să se împlinească.

  12. Aurelio Texanu Says:

    Good morning,

    Tomorrow, on the tenth anniversary of the horrific attacks of September 11, 2001, we will mourn the innocent lives lost, honor the heroic first responders who rushed to the scene, and pay tribute to our troops and military families who have served over the past ten years to keep us safe and strong.

    But, I also hope you’ll remember how the worst terrorist attack in American history brought out the best in the American people. From giving blood, volunteering time, and donating clothing, food and money, in the weeks and months after the attacks, we were united as a nation, everyone doing their part to lend a hand and help the country move forward together.

    With just a small act of service, or a simple act of kindness towards others, you can both honor those we lost and those who serve us still, and help us recapture the spirit of generosity and compassion that followed 9/11.

    September 11th has been designated as a National Day of Service and Remembrance. Americans across the country will come together to honor the victims of 9/11 and to reaffirm the strength of our nation with acts of service and charity. In Minneapolis, volunteers will help restore a community center, in Winston-Salem, North Carolina, members of the community are building new homes for deserving families, and once again, Michelle and I will be joining a local service project as well.

    There are so many ways to get involved, and every American can do something. You can join me in participating in the National Day of Service by finding a service opportunity in your area on Serve.gov.

    A decade ago, our fellow citizens and first responders rushed up stairwells, into flames, and into that cockpit and gave their lives to save others. In the decade since, a new generation – our military personnel, intelligence officers, and law enforcement – has stepped forward to serve our country and keep us safe.

    This weekend, I encourage all Americans to remember not only the innocent lives we lost on that day, but to remember the ordinary goodness and patriotism of the American people and the spirit of unity that brought us together during the days and weeks after the attacks of September 11th.

    Sincerely,

    President Barack Obama

    Astept dupa vizita sa merg la Casa Alba impreuna cu Congresmanu Ross PSD nu a vrut sa ma bage in seama,

  13. Bibliotecaru Says:

    Domnul Ross aduce un pic cu… ministrul nostru de externe, domnul Baconschi, dar şi cu Dan Aykroyd. Trebuie să aibă o personalitate interesantă.

  14. Aurelio texanu Says:

    Se pregateste o lovitura de stat
    Posted by Radu Emanuel Teodor on September 10 Istoria se repeta odios de repede. Unul dintre cei mai sfidători, halucinanți și importanți pași spre dictatură se va face în perioada următoare, camarila analfabetă și tupeistă a pdl-ului lucrând intens în acest sens. O lege care să ne reducă la tăcere, sa ne transforme doar in simpli …

    CITESTE AICI:

    http://proiectromania.wordpress.com/2

  15. Aurelio texanu Says:

    MEMBERS
    3,485
    Join Cause
    .MANIFEST IMPOTRIVA CLASEI POLITICE ROMANESTI
    Desteptarea Romania. Learn More
    .Home About Members Impact …Latest Bulletin
    Se pregateste o lovitura de stat
    Posted by Radu Emanuel Teodor on September 10 Istoria se repeta odios de repede. Unul dintre cei mai sfidători, halucinanți și importanți pași spre dictatură se va face în perioada următoare, camarila analfabetă și tupeistă a pdl-ului lucrând intens în acest sens. O lege care să ne reducă la tăcere, sa ne transforme doar in simpli …

    CITESTE AICI:

    http://proiectromania.wordpress.com/2

    Spread the word. Every invitation counts:
    ..

  16. Bibliotecaru Says:

    @ Aurelio texanu
    Acest subiect deja este încheiat de ieri pe toate posturile de televiziune, Nu mai este o noutate.

  17. Aurelio texanu Says:

    @Bibliotecaru,

    Luna viitoare sunt impreuna cu acest Congresman la Casa Alba, cred ca o sa stau mai mult ca Basescu de vorba cu Obama

    From: Congressman Mike Ross <mike.ross@mail.house.gov

    Dear

    Thank you for contacting me regarding investment and trade in Romania. I appreciate hearing from you.

    As you know, the President of Romania, Mr. Traian Basescu , visited Washington, D.C. on September 13, 2011. During his visit, he signed a U.S.-Romanian agreement on developing a missile defense system in Europe.

    You will be pleased to know that I attended a meeting with the Romanian Caucus members and leadership on September 13. The meeting was a great opportunity to further develop relations between the United States and Romania.

    Please be assured that I will continue to monitor U.S.-Romanian relations and will keep your thoughts in mind should I be called to vote on any related legislative initiatives in the U.S. House of Representatives.

    Thank you again for contacting me. If I can be of further assistance, please do not hesitate to contact me in my Washington, D.C. or district office most convenient to you.

    Sincerely,

    Mike Ross

  18. Aurelio Texanu Says:

    TRADUS IN ROMANESTE,

    Mulţumesc pentru contact mine în ceea ce priveşte investiţiile şi comerţul în România. Apreciez audierea de la tine.

    După cum ştiţi, preşedintele România, domnul Traian Basescu, a vizitat Washington, DC, pe 13 septembrie 2011. În cursul vizitei sale, el a semnat un acord americano-române privind dezvoltarea unui sistem de apărare anti-rachetă în Europa.

    Veţi fi încântaţi să ştiu că am participat la o întâlnire cu membrii Grupului de Prietenie româneşti şi de conducere la 13 septembrie. Reuniunea a fost o mare oportunitate de a dezvolta în continuare relaţiile dintre Statele Unite şi România.

    Vă rugăm să fiţi siguri că voi continua să monitorizeze relaţiilor americano-române şi va păstra gândurile în minte ar trebui să mă fi chemat să voteze cu privire la orice iniţiative legislative legate în Camera Reprezentanţilor din SUA.

    Vă mulţumim din nou pentru a contacta mine. Dacă eu pot fi de asistenţă suplimentară, vă rugăm să nu ezitaţi să mă contactaţi în mea Washington, DC sau de la birou district cele mai convenabile pentru tine.

    Cu stimă,

    Mike Ross

    Lasa ONU Răspuns Anulează răspuns
    Introdu comentariul Tău AICI …

    GuestAutentificareAutentificareAutentificare e-mail (necesar) (nu publicat) Nume (necesar) Pagina web rugam sa va logati pentru a WordPress.com pentru a posta un comentariu pe blogul tau.
    Sunteţi comentând folosind contul Twitter. (Deautentificare)

    Sunteţi comentând utilizând contul dvs. Facebook. (Deautentificare)

    Conectarea la% s
    Anunţă-mA Despre viitoarele comentarii apărute principiile de e-mail.

    Anunta-ma de noi posturi prin e-mail.

    «Cateva ganduri Despre Munca version Echipa, MAI ALES version Politica
    Bloguieşte pe WordPress.com. Tema: Garland de Stefan Nagtegaal şi Wittens Steven.

    Pagini
    ALBUM
    Inscrie-te in PSD!
    OANA
    Parlamentul din
    Prietenii mei
    VIDEOTECA
    Categorii
    ALEGERI europarlamentare
    ALEGERI prezidentiale
    bloggeri
    Călăraşi
    campanie
    campanii umanitate
    Comunicate de presa
    Conferinte de presa
    declaratii politice
    Discursuri
    Drept la replica
    Familia mea
    Ferentari
    Interviuri
    Oana Niculescu Mizil a Interviuri Arena Magazine Călăraşi Politica PSD Trilulilu
    Interviuri Oana Niculescu-Mizil Arenamedia calarasi Politica psd Trilulilu
    Manifestul PSE
    mass-media
    Monden
    Oana Niculescu Mizil
    Personalităţi de Stanga
    Politica externa
    Politica în criza
    Politici Sociale
    Prieteni
    proiectul „Ambulanta”
    PSD
    raspunsuri
    România reala
    Steaua Bucuresti
    TSD
    UE
    Uncategorized
    Viata Politica romaneasca
    Viata si faptele EI
    Viata si sarbatorile EI
    Posturi recente
    Sa cochetam cu Ioan Oltean
    Cateva ganduri Despre Munca version Echipa, MAI ALES version Politica
    Laszlo, sunt cu ochii pe tine!
    A murit ONU Prieten al meu, George Nagy, patronul firmei Aldis din Calarasi!
    La Multi Ani, Lehliu Gara!
    Comentarii recente
    Aurelio texanu privind Sa cochetam cu Ioan Oltea …
    NU (@ obscuredbylight … privind Recunoastere si recunostinta l …
    NU (@ obscuredbylight … privind Impreuna schimbam Ferenta …
    Bibliotecaru privind Sa cochetam cu Ioan Oltea …
    Aurelio texanu privind Sa cochetam cu Ioan Oltea …
    Aurelio texanu privind Sa cochetam cu Ioan Oltea …
    Bibliotecaru privind Sa cochetam cu Ioan Oltea …
    Aurelio Texanu privind Sa cochetam cu Ioan Oltea …
    Bibliotecaru privind Sa cochetam cu Ioan Oltea …
    Aurelio Texanu privind Sa cochetam cu Ioan Oltea …
    Bibliotecaru privind Sa cochetam cu Ioan Oltea …
    Aurelio Texanu privind Sa cochetam cu Ioan Oltea …
    Aurelio Texanu privind Sa cochetam cu Ioan Oltea …
    Aurelio Texanu privind Sa cochetam cu Ioan Oltea …
    Aurelio Texanu privind Sa cochetam cu Ioan Oltea …

    Meta
    Înregistrare
    Autentificare
    Flux RSS PENTRU posturi
    Flux RSS comentarii
    WordPress.com
    New! Click the words above to view alternate translations. Dismiss
    DictionaryGoogle Translate for my:SearchesVideosEmailPhoneChatBusiness:Translator ToolkitGlobal Market FinderWebsite TranslatorAbout Google TranslateTurn off instant translationPrivacyHelpClick for alternate translations
    Drag with shift key to reorder.
    Rate translation
    Swap languages

  19. Bibliotecaru Says:

    @ Aurelio Texanu
    De la ultima noastră convorbire, am ajuns să am probleme ceva mai mari în legătură că motivul vizitei preşedintelui în SUA…

    http://bibliotecarul.blogspot.com/2011/09/mie-mi-s-aprins-un-beculet.html

    http://bibliotecarul.blogspot.com/2011/09/romania-ar-putea-ajuta-cu-bani-linia-de.html

    Aşa îmi vine câteodată să închid toate liniile de informare şi să mă apuc de grădinărit. Şi aşa prin Bucureşti nu fac nici un ban şi mor de foame, pe la ţară mai caut o râmă, hrănesc o găină, mai mănânc un ou… Mai trece vremea între două impozite.


Lasă un răspuns

