Comunicat de presa

Ca urmare a informatiilor aparute astazi in presa referitor la presupul confict de interese in care m-as afla, doresc sa precizez urmatoarele:

In Legea 161/2003 sunt explicate foarte clar conditiile si termenii de incompatibilitate a demnitarilor publici. In art 95, alin .1 se precizeaza: ” nu sunt permise raporturile ierarhice directe in cazul in care functionarii publici sunt soti sau rude de gradual I ” de asemenea la alin.2 se mentioneaza ca prevederile alin .1 se aplica si in cazul in care ” seful ierarhic direct are calitate de demnitar”. Mentionez ca din punct de vedere juridic nu ma aflu in aceasta situate de incompatibilitate, intrucat mama mea , Dna. Lidia Mizil ,nu are statut de functionar public si implicit nu se supune rigorilor legii functionarilor publici, ci are statut de personal contractual.
Doresc sa precizez ca raporturile contractuale dintre biroul meu de deputat si Dna. Lidia Mizil au incetat incepand cu data de astazi. Vreau sa fie foarte clar pentru absolut toata lumea ca am luat aceasta decizie nu pentru ca ar fi vorba despre ceva ilegal sau reprobabil ci pentru a pune capat oricaror speculatii si pentru a-mi scuti mama de atacuri politice nedrepte si nejustificate. Vreau sa subliniez acest lucru: insist sa-mi scutesc parintele de neplaceri si hartuiri din partea adversarilor politici.

Va multumesc,

Deputat Oana Mizil, Presedintele Organizatiei Judetene PSD Calarasi.

 

9 Răspunsuri to “Comunicat de presa”

  1. boienica fara frica Says:

    Eu nu pricep, desi la Lovtura din Dec.’89 am stat o saptamana pe strazi, de fapt cine pe cine a rasturnat??…
    Pricep eu bine, ca d’aia am si plecat de acolo, dar ca aceasta mizerie de comunista sa aibe si sustinatori, tot nu pricep. Nici dupa ce au votat (de trei ori!!) iliescu, romanii tot nu s-au desteptat. Brucan a gresit cu 20 de ani ai lui. 200 de ani trebuia sa zica…
    Gunoaiele ca aceasta Mizil, sau ceilalti mizerabili ca Oprescu, Bombonel, Vadim, Paunescu si un kilometru de alti comunisti, continua sa mulga – de data asta ca „mari capitalisti” pe prostul de roman…
    Unde este „laptele si mierea” pe care o promiteau cind erau „comunisti inflacarati”? In conturile lor de capitalisti?? Cit de tembel trebuie sa fie acel popor roman ca sa voteze astfel de scursori? Mi-e rusine de natzia mea…

    Citiţi mai mult: Oana Mizil: tupeu de beizadea comunistă – Justiţie > EVZ.ro http://www.evz.ro/detalii/stiri/oana-mizil-tupeu-de-beizadea-comunista-946245.html#ixzz1YT6Aq2xl
    EVZ.ro

  2. Bibliotecaru Says:

    @ oana niculescu mizil

    Recunosc că problemele de tipul celei despre care vorbiţi sunt o practică curentă în România şi este greu să mai atragă atenţia cuiva.

    Mi-a atras atenţia, în schimb, incendiul din Judeţul Călăraşi.

    http://bibliotecarul.blogspot.com/2011/09/inca-nu-am-auzit-ca-sri-sa-ne-aduca.html

  3. TB Says:

    Aveti dreptate, nu e ilegal, e doar imoral.
    Va compatimesc, caci aveam 15 ani in ’89 si-mi dau seama ca tupeul dvs. e unul solid, asa cum poate sa fie doar tupeul progeniturile potentatilor fostului regim comunist… deci n-aveti nici-o sansa sa va indreptati. Si ce frumos vorbiti despre lege! Waw! Ca si cum noi, ceilalti, suntem niste prosti, ne spun cei ca dvs. care e diferenta dintre bine si rau, eventual din fuga, pe geamul limuzinei de partid… Poate nu va dati seama, dar pentru multi dintre noi, cei care ne amintim comunismul bine, sunteti una dintre exceptiile care confirma regula biblica potrivit careia „copii nu trebuie pusi sa plateasca pacatele parintilor”. Sper ca Ponta sa stie deja ca oamenii ca dvs. sunt un handicap serios pentru imaginea PSD – nu de alta, dar am de gand sa votez cu USL si n-as vrea sa va vad candidand din partea lor, ca ma razgandesc pe loc, in cabina de vot!

  4. TB Says:

    Se vede ca m-am enervat, am scris substantivul masculin articulat „copiii” cu doar doi de i…

  5. Bibliotecaru Says:

    @ TB
    „Doi i” şi nu „doi de i”…😀 Sunteţi o rudă a preşedintelui?

  6. FD Says:

    Eu nu inteleg cum de rudele fostilor nomenklaturisti mai au tupeul sa sfideze, in 2011, atentie, in 2011, opinia publica asa cum o faceau bestiile care le-au fost bunici ori parinti. Pai oare nu e indeajuns ca bunastarea lor se bazeaza pe suferinta si sudoare unui intreg popor? Oare chiar nu inteleg ca un minim semn de decenta si respect fata de ceilalti inseamna sa se retraga si sa nu-si mai etaleze prostul gust si nesimtirea?

  7. SASA Says:

    Nici eu nu sunt de acord cu angajarea rudelor la cabinetul parlamentarilor. E intradevar imoral si mai ales in conditiile actuale cand sunt atat de multi oameni bine pregatiti, fara slujbe. Cu alte cuvinte, e o problema etica, de bun simt. Dar tot asa-l putem vorbi si de Ponta care a fost in conducerea partidului PSD cand sotia a devenit, asemeni lui Eba, europarlamentar iar socru ministru. Asta era pe vremea cand Ponta era mana dreapta a lui Geoana, Tot imoral, si mult mai profitabil a fost contractul cu statul al
    ” preacorectului” Sova care a profitat de cca 7 milioane de euro . El spune ca nu e ilegal, ceea ce eu nu pot confirma, o vor face cei in drept, dar sigur e imoral. Ce cadere mai are Sova si Ponta sa atace membrii PDL pentru contracte cu statul cand Sova, in opozitie fiind, castiga in aceleasi conditii cu ceilalti hoti. Sunt deasemenea parlamentari care au o serie de surse devenit, toate la stat si care le exercita toate in acelasi timp. Profesori, parlamentari, in consilii de administratie, avocati, etc. Cazul lui Nastase4, Sova, Atanasiu si multi altii. Se pare ca PSD-ul e plin de imorali.

  8. SASA Says:

    Te-am apreciat pentru atitudinea si verticalitatea de care ai dat dovada in unele cazuri si ma refer si la eliminarea lui Vanghelie de la conducerea capitalei, te-am apreciat pentruca sunt convinsa ca sti sa te apropii de oameni si esti o prezenta placuta pe scena politica, cred ca esti foarte organizata, constiinciasa si muncitoare, Nu te condamn si nu-ti reprosez catusi de putin ca ai fost fata lui tata pentru simplul motiv ca cei de azi sunt cu muuuuuult mai rai, mai hoti si mai neoameni decat cei de ieri. Ca ai facut avere, e traba ta daca ai facut-o legal si nu prin masinatii financiare cu statul. Totusi, ai gresit pentruca nu te-ai limitat si ai profitat de pozitia care ai avut-o angajandu-ti mama, dar si in problema locuintei. Nu esti nici pe departe cel mai mare profitor de pe scena politica romaneasca dar trebuia sa te gandesti inainte la aceste lucruri pentruca e pacat ca ele sa-ti afecteze imaginea buna pe care o aveai.
    Apreciez comentariul lui Boierica fara frica


Lasă un răspuns

