Fii aproape de parintele tau ! – in Colegiul 5

Vineri, 23.09.2011, am fost prezenta la Oltenita, unde am continuat acordarea ajutoarelor sociale celor mai nevoiasi locuitori din comunele Colegiului 5.
Pentru ca stiu ca vine iarna, cel mai greu anotimp pentru cei aflati in nevoie, iar aceasta iarna este una critica prin prisma taierii pensiilor si salariilor, am decis sa fac tot ce pot pentru a-i ajuta pe cei mai afectati dintre calaraseni.

Stand de vorba cu oamenii imi dau seama de realitatea trista care ne inconjoara – cei mai multi dintre ei imi spun ca vor folosi acesti bani pentru a mai achita din datoriile pe care le au, ca isi vor mai lua cateva medicamente sau ca isi vor cumpara o caruta cu lemne pentru iarna. Nu am mai auzit insa pe nimeni vorbind despre muraturi sau zacusca, obiceiuri pe care le aveam cu totii toamna.
Numai faptul ca merg personal pentru a ma intalni cu acesti oameni imi da puterea sa nu renunt la lupta pentru ei, sa nu renunt la obiectivul de a inlatura actuala guvernare portocalie, singurul vinovat pentru situatia in care au ajuns !

Lasă un răspuns

