Zilele Fermierului Calarasean la Valcelele

Am participat sambata, 24 septembrie 2011, la Zilele Fermierului Calarasean in comuna Valcelele si tin sa multumesc pe aceasta cale oficialitatilor locale pentru onoarea de a-mi acorda o Diploma de Excelenta pentru contributia pe care am adus-o la promovarea agriculturii judetului nostru.
Multa lume si o atmosfera de sarbatoare au dominat ziua. Desi mi-ar fi placut ca o astfel de initiativa sa fie o celebrare a spritului agricol a calarasenilor, din pacate nu am scapat de politizarea excesiva a guvernarii PDL-iste ce ne conduce tara.
E de apreciat insa ca in vremuri de restriste gasim timp si pentru mici bucurii ale vietii, ca inca nu am uitat sa impartim aceeasi masa si sa ciocnim un pahar de vin cu ceilalti oameni, fie ca ne sunt prieteni sau adversari politici.

Un răspuns to “Zilele Fermierului Calarasean la Valcelele”

  1. Bibliotecaru Says:

    La aşa ceaun şi distracţie pe măsură…


Lasă un răspuns

