Zambete de copii

Probabil ca stiati deja ca imi plac copiii enorm de mult si imi doresc si eu unul, lucru care din pacate nu s-a intamplat pana acum.

Dar pana atunci ma inconjor de ei ori de cate ori am ocazia. Iar perioada asta, ce ocazie este mai buna, decat inceperea anului scolar. Asa ca ziua de 15 Septembrie mi-am petrecut-o la scoala din comuna Nana. Ca multe scoli din Romania, au multe lipsuri. Dar anul acesta am reusit sa strang fonduri pentru ei, pentru a construi o noua sala de clasa pentru gradinita.

M-am bucurat sa ii revad pe copii. Ei zambesc sincer, erau bucurosi ca se intorc la scoala, curiosi de ce surprize le mai pregatesc cartile. Insa ei nu cunosc ce se intampla cu adevarat. Sunt norocosi, pentru ca invatatorii lor au venit la scoala. Dar daca ne uitam la nivel national, si elevii sunt din ce in ce mai putini, pentru ca abandoneaza scoala, si numarul profesilor scade, motivul principal fiind problemele financiare.

E un cerc vicios de care trebuie sa scapam. Ajuntandu-i pe acesti copii, am facut un mic pas, insa cu totii stim zicala ‘cu o floare nu se face primavara’, asa ca o sala de clasa nu rezolva problema a milioane de elevi. O rezolva doar pe a acelor micuti care mi-au facut ziua mai frumoasa cu zambetele lor.

Această prezentare necesită JavaScript.

Lasă un răspuns

