Casa de piatra Charbel si Misha !

Am avut parte de o ultima saptamana extreme de placuta, in care m-am relaxat si am avut ocazia sa petrec mai mult timp cu familia mea si a sotului meu, Jimmy. Am fost invitati la Beirut la una dintre cele mai frumoase nunti la care mi-a fost dat sa particip pana acum. Varul sotului meu – Charbel Tohme s-a casatorit cu Misha.

La eveniment au participat peste 1000 de invitati si numeroase personalitati politice si din mediul de afaceri international.

Noi am fost impreuna cu familia mea, dar si cu un grup de prieteni tare dragi sufletului meu, si pot spune ca am reprezentat Romania cu multa voie buna! Familia lui Jimmy ne-a rasfatat cu bunatati libaneze si am avut parte de 3 zile in care mi-am incarcat bateriile pentru o toamna plina de provocari.

Cum spuneam, o nunta ca-n povesti!

Această prezentare necesită JavaScript.

4 Răspunsuri to “Casa de piatra Charbel si Misha !”

  1. Bibliotecaru Says:

    Extraordinari cântăreţii! Nu există şi o înregistrare video?

  2. Popateapa Says:

    Cat privește toamna vreau sa ]’i cer sincer părerea asupra celor relatate de mine aici: De ce PSD nu introduce principul cinstei şi corectitudinii?,
    http://popateapa.wordpress.com/2011/10/13/asa-functioneaza-alianta-usl-la-oltenita/
    Ca reprezentanta a forului superior al partidului ar trebui sa ai o parere! Asta numai dacă ții la părerea alegătorilor

  3. oana niculescu mizil Says:

    Intr-adevar o nunta deosebita. Din pacate nu am si inregistrarile video. Daca le voi primi, voi posta cu siguranta si aici.


Lasă un răspuns

