Ziua sportului Tenaris

Am fost invitata de Tenaris Siltotub la Ziua Sportului, un eveniment organizat in fiecare an pe 15 octombrie, in orase diferite.

Aflata la cea de-a doua editie, anul acesta actiunea a avut loc in Calarasi, si a avut ca scop aducerea in atentia calarasenilor a beneficiilor pe care le ofera miscarea pentru sanatate in conditiile in care multe categorii de persoane din mediul urban se confrunta cu sedentarismul impus de un regim de viata neechilibrat.

Doresc sa salut aceasta initiativa de implicare sociala a Tenaris, pentru ca asa cum declara prin filozofia lor, o comunitate dezvoltata reprezinta un factor important pentru forta unei companii. Iar practicarea sportului reprezinta una din componentele unei comunitati dezvoltate.

Am participat la crosul de 3 km si, pe aceasta cale, sper ca am reusit sa transmit si eu calarasenilor ideea ca o viata sanatoasa si echilibrata se obtine prin practicarea unor sporturi la indemana oricui.

Un răspuns to “Ziua sportului Tenaris”

  1. Uca Maria Marinescu Says:

    Draga Oana,
    Am fost profesoara ta de educatie fizica si te felicit pentru tot ce faci.Esti extraordinara prin ambitia de a face mult bine semenilor tai.Ne-am intalnit si la Bucuresti la o actiune unde ne-am reconoscut dupa multi ani.Nu ai avut o carte de vizita la indemana ,si acum poate imi trimiti un mesaj despre posibilitatea de a sat de vorba.


Lasă un răspuns

