Volumul Dlui Presedinte Ion Iliescu,“Fragmente de viata si istorie traita” s-a lansat la Oltenita

Am avut onoarea ca astazi in Oltenita, eu si colegii mei de la PSD Oltenita sa organizam lansarea cartii “Fragmente de viata si istorie traita” a Presedintelui de Onoare al PSD, Dlul Ion Iliescu.

Probabil ca stiati deja ca Oltenita este orasul natal al Dlui Presedinte. Fiind prezenta acolo, am bagat de seama faptul ca si in eventualitatea in care nu ai avea idee ca s-a nascut in Oltenita, ai fi putut sa iti dai seama cu usurinta de asta din tot ceea ce s-a intamplat. Am vazut multi oameni care il cunosteau, am auzit discutii legate de amintiri frumoase din copilarie, am observat respectul pe care il poarta oamenii pentru tot ceea ce a facut.

Ceea ce s-a intamplat astazi la Oltenita este foarte diferit de ceea ce vedem pe micile ecrane, pentru ca dincolo de toate scandalurile din presa, Ion Iliescu este un om ca toti fostii vecini si prieteni din Oltenita. Ceea ce detine in plus este o impresionanta cariera politica pe care o vom descoperi citind “Fragmente de viata si istorie traita”, pentru ca sunt convinsa ca orice om politic are multe de invatat din experienta Dlui Presedinte.

Asa ca va invit sa cititi volumul pe care il pot numi ”ghid de viata si de cariera politica”, pentru ca aceste colectii de texte pe care le-a scris si publicat in decursul anilor prezinta, “ca un puzzle incomplet”, o imagine a evolutiei sale in cele 8 decenii de viata.

Această prezentare necesită JavaScript.

Un răspuns to “Volumul Dlui Presedinte Ion Iliescu,“Fragmente de viata si istorie traita” s-a lansat la Oltenita”


Lasă un răspuns

