La Multi Ani, Domnule Presedinte!

Un om mare la zi mare!
Domnul Mircea Geoana, Presedinte al Partidului Social Democrat, implineste astazi, 14 iulie, 51 de ani, dintre care multi pusi in slujba binelui, in slujba romanilor.

La Multi Ani, Domnule Presedinte, va uram din suflet, eu si familia mea, sanatate, putere de munca si mult succes la alegerile prezidentiale!

Suntem cu totii alaturi de dumneavoastra!


Contati pe noi!

mircea geoana

17 răspunsuri to “La Multi Ani, Domnule Presedinte!”

  1. boracul Says:

    Chiar e un om mare ????

  2. loredana Says:

    La multi ani si din partea mea!

  3. mihaella1 Says:

    La multi ani si multa sanatate.

  4. onix Says:

    anticipat i-am spus si eu ,,la multi ani!” pe blogul personal . de fapt ne-am spus reciproc deoarece si eu sunt nascuta pe data de 14 iulie . rac . 45 ani .

    va scriu insa pentru altceva mult mai important : fata mea a dorit sa se inscrie in psd , s-a inscris chiar si in audienta la domnul presedinte vanghelie . nu numai pt asta . dar nimic . nu reuseste . va atasez CV-ul ei , care sper din toata inima sa va trezeasca interesul , mai ales cunoscut fiind faptul ca domnul vanghelie promoveaza tineri exceptionali , precum dumneavoastra . va multumesc

    CURRICULUM VITAE

    Nume : PIETRIŞ
    Prenume : CĂTĂLINA ADRIANA
    Data naşterii : 2 decembrie 1987
    Localitatea : Slatina ; Olt
    Adresa: Bucureşti ,
    Str. Prof. Moise Nicoară , nr. 36 , Bl. D2 , Sc. A , Ap . 38 , sector 3;
    Tel . 0 7 2 3 6 7 6 4 9 6 ; 0 3 1 4 1 7 0 8 2 6 ;
    0 7 7 0 4 2 2 4 9 3 .
    e-mail catalina_adryana1987@yahoo.com

    Studii :
     Am absolvit cu diplomă de licenţă l a Universitatea din Bucureşti,
    Facultatea de Litere
    – Relaţii internaţionale şi studii europene , curs de zi
    Promoţia 2006 – 2009

     absolventă a Colegiului Naţional Vocaţional ,,Nicolae Titulescu “ Slatina Olt, profil pedagogic învăţători-educatori; (2002-2006), cu bursă de excelenţă;

     Atestat limba engleză IELTS , 2006 , British Council Bucureşti, nivel competent

     Permis de conducere categoria B

    Activitate :

     În anul şcolar 2008 – 2009 sunt învăţător la Şcoala cu cls.I-VIII nr.75 Bucureşti sector 3;
     În anul şcolar 2007 – 2008 am fost învăţător la Şcoala cu cls. I-VIII nr. 80 Bucureşti sector 3 ;

     În anul 2007 am fost translator limba engleză la o firmă privată din Bucureşti , cu contract de colaborare ( confidenţial ) , iar în perioada anului 2006 am fost angajată translator / traducător limba engleză la o societate din Slatina , Olt ;

     Stagiul de practică aferent anului academic2006-2007 în cadrul ADPRO- Asociaţia pentru dezvoltare prin proiecte şi am participat la susţinerea a patru module teoretice :
    1. Managementul de proiect ca abordare prezentă şi viitoare a problemelor societăţii ; 2. Surse de finanţare disponibile ;
    3. Comunicarea în proiecte;
    4. Echipa – factor vital în cadrul unui proiect ;

     Olimpiade: între anii 2005 – 1999 , am participat la : limba şi literatura română , limba engleză, filozofie , pedagogie , psihologie , istorie
    -faza locală , judeţeană şi naţională , Premiul I , II , III , Menţiune ;

     Concursuri:
    1. Premiul I pentru poezie- Concursul naţional ,,Tinere condeie” ediţia XXXIX- I iunie 2005;
    2. Activitatea ,, Generaţia Pro Europa” 9 – 11 mai 2005, Premiul III;
    3. Concursul Naţional de poezie tânără ,, Mihai Eminescu “
    15 ianuarie 2005, Călăraşi, Premiul I / licee;
    4. Concursul judeţean ,, Mesaj către Europa “ săptămâna Comenius 10 – 14 noiembrie 2003, Premiul I- creaţie literară în lb. engleză;
    5. Concurs de poezie Anti – discriminare , 1 Iunie 2005 , Fundaţia William Tyrrell , Premiul I ;
    6. Concursul Naţional de proiecte ,, Să fii lider “ – un proiect pentru oraşul tău , ediţia2005 , Junior Achievement România ;
    7. Olimpiada liceelor – Premiul III

     Am fost selecţionată şi am participat la cursurile de pregătire de la CENTRUL DE EXCELENŢĂ ;

     Cărţi publicate:
    ,, Vinovat inocent / Innocent guilty “- poezie- lansată 25 noiembrie 2004, bilingv engleză /română;
    ,, Mai presus de iubire / Beyond love “ – eseuri filozofice- 2006
    ,, Pledoarie pentru suflet” – nuvelă , în curs de editare ;

     Experienţa:Am lucrat ca translator engleză la o firma de constructii din Slatina Olt din martie 2006- ianuarie 2007 , cu carte de munca si referinte foarte bune .

     Am obţinut diploma de model la Agenţia One Models, Craiova, în urma unor cursuri de instruire şi a unui examen teoretic şi practic. La sfârşitul acestor cursuri am realizat si book-ul de prezentare în cadrul aceleiaşi agenţii.

     Referinţe şi recomandări despre mine se pot solicita de la :

    – TOMA ION , senator , preşedintele PSD Olt ;
    – RODICA MIHAELA STĂNOIU , senator , care a participat la lansarile mele de carte ;
    – ADRIAN NĂSTASE , prim ministru , deputat

  5. cirstea florin Says:

    la multi ani dle geoana.51 ani este o virsta frumosa.sincer ii doresc multa sanatate si sa se implice mai mult in vita sociala a taranilor si poate asa creste si agricultura.

  6. Cefalee Says:

    Despre politicieni, jurnalisti, consultanti, etc., cu causticitate nediscriminatorie…

    „9+1 sfaturi de anti-consultant pentru politicienii de pe la noi”:

    http://www.apahideanu.ro/2009/07/9-sfaturi-de-anti-consultant-pentru.html

  7. Ovidiu Says:

    Roberta Anastase este implicata !

    Preşedintele comisiei de anchetă, Ludovic Orban, a explicat că discuţia a avut loc într-un cadru larg: erau prezenţi toţi cei nouă membri ai comisie, plus doi experţi şi responsabilul cu sonorizarea, căruia i-a spus în mod explicit să întrerupă înregistrarea. “Mi-e greu să spun cine a făcut înregistrarea, dar pot să remarc faptul că toate vocile se auzeau la un volul egal. Dacă ar fi fost un dispozitiv în buzunarul cuiva, nu s-ar fi auzit asa pentru că steam la o masă lungă iar distanţele dintre noi erau şi de şase-şapte metri. De asemenea, dacă ar fi fost un reportofon uitat de vreun ziarist în vreun colţ, înregistrarea ar fi apărut ca exclusivitate în ziarul sau la televiziunea respectivă. Este clar că înregistarea a fost dată de cineva către presă”, a explicat Orban.

    În plus, un amănunt semnificativ, membrii comisiei nu aveau microfoanele deschise, deşi de obicei, când sistemul de sonorizare este deschis, se deschid automat microfoanele vorbitorilor acest lucru fiind semnalizat printr-un beculeţ roşu ataşat fiecărui microfon. Biroul Permament al Camerei Deputaţilor a evacuat Comisia Udrea din sala I.G. Duca, una dintre cele mai mari săli ale Parlamentului, pe motiv că preşedintele Roberta Anastase are de făcut primiri oficiale.

    Programul lui anastase nu prevede vreo primire în această perioadă, în schimb comisia a fost mutată într-o sală care are montat nu numai sistem de sonorizare, ci şi sistem de înregistrare video.

  8. Mihnea Georgescu Says:

    Bună seara, nu mai reveniţi pe blog? Ar fi interesant să ne relataţi din activitatea dvs….

    Eu mi-am şters vechiul blog, noua mea adresă web este:

    http://mgeorgescu.wordpress.com/

  9. Mihnea Georgescu Says:

    Ştiaţi că anagrama numelui lui TRAIAN BASESCU este SATANIC ABUSER?

  10. Lia Says:

    Domna Niculescu Mizil,

    Sunteti unul din oamenii politici in care am crezut foarte mult.Erati atat de bataioasa in campania electorala incat am crezut in viitorul dvs. politic. Si-acum …mai existati?!!
    Lia

  11. viermele imputit Says:

    Multu7mim ca existati ! :))))

  12. oana niculescu mizil Says:

    Iata ca am revenit printre voi! Am lipsit o perioada nu pentru ca mi-as fi luat vacanta, ci pentru ca am avut o activitate intensa in Parlament, activitate concretizata in proiecte de legi, declaratii politice si interpelari pe care, in curand, le voi posta si pe blog. Nici pe timpul verii nu am stat deoparte, ci am lucrat alaturi de presedintele Mircea Geoana, am vizitat diverse regiuni din tara si m-am intalnit cu foarte multi oameni pentru ca ne dorim ca oferta prezidentiala pe care o pregatim sa cuprinda solutii la problemele reale ale cetatenilor.

    Multumesc tuturor pentru gandurile bune! Sper ca veti fi alaturi de noi de 22 noiembrie pentru a schimba lucrurile in bine!

    Mihnea Georgescu, nu stiam anagrama numelui Traian Basescu. Interesanta abordare…

    Onix, iti urez, la randul meu, la multi ani! Am vazut postul in legatura cu fiica ta. Facem tot posibilul pentru a o inscrie la Sectorul 5.

    Cirstea Florin, in ceea ce priveste agricultura, vreau sa-ti spun ca domnul presedinte Mircea Geoana lucreaza la defintivarea unor proiecte fezabile in acest domeniu care vor veni atat in sprijinul celor care se afla in tara, cat si al celor care muncesc in afara si vor sa se intoarca pentru a incepe afaceri in agricultura prin accesarea de fonduri structurale.

    Ovidiu, problema interceptarii ilegale a conversatiei membrilor comisiei de ancheta este una controversata. Din pacate, traim niste vremuri pe care eu, ca tanar, le dezaprob. Se pare ca avem o tara in care nu putem sa vorbim la telefon pentru ca suntem ascultati, nu ne permitem sa discutam in propria casa de teama ca nu cumva problemele noastre personale sa fie facute publice, nu mai avem libertatea de exprimare pentru care in ’89 au murit atatia oameni!Asta ma duce cu gandul la un alt regim in care multi dintre noi am trait si de care credeam ca am scapat.

    Boracul, domnul presedinte Geoana este intr-adevar un om politic mare. Asta pentru ca poseda una dintre calitatile rar intalnita la politicienii din zilele noastre: abilitatea politica. Este un om politic abil pentru ca a stiut sa managerieze si sa obtina un echilibru intern in partid si pentru ca realizeaza foarte bine importanta pe care valorile umane o au in viata unui om politic. Sa nu uitam, in acest sens, ca, atunci cand a fost ministru de externe, Mircea Geoana a reformat ministerul si s-a inconjurat de tineri foarte valororsi care l-au ajutat sa aiba o activitate transparenta si foarte apreciata in exterior.

  13. Mihnea Georgescu Says:

    Stimată Doamnă Oana Niculescu-Mizil,

    Mulţumesc pentru răspuns. Interesant, într-adevăr!
    Mult succes în continuare în activitatea dumneavoastră parlamentară!

  14. alina oprinoiu Says:

    contrabasescu ne-au ajuns vrajelile lui base,fata lui de comunist si este cazul sa cautam schimbarea…la brasov votam MIRCEA GEOANA

  15. Pietris Catalina Adriana Says:

    Buna ziua! Ma numesc Pietris Catalina Adriana si doresc eliminarea informatiilor mele personale de pe acest site. Informatiile apar intr-un mesaj-comentariu pe acest site in data de 16 iulie 2009- utilizator ONIX. Va multumesc


Lasă un comentariu