Dumnezeu sa-l odihneasca pe bunicul meu, Paul Niculescu-Mizil !

Photobucket

Paul Niculescu-Mizil

Astazi, 6 decembrie, orele 2 a.m., s-a stins din viata bunicul meu, Paul Niculescu-Mizil, la varsta de 85 de ani, in urma unei lungi suferinte cardio-vasculare. Familia, marea lui avere cu care s-a mandrit mereu, care l-a ingrijit si nu l-a parasit niciodata, a fost alaturi de el pana in ultima clipa.
Ii multumesc bunicului meu pentru tot ce am invatat de la el si pentru ca a avut rabdare si a asteptat sa-i dovedesc ca sunt un om drept intre oameni, un om care reuseste sa realizeze ce isi propune, un om care nu accepta si nu va accepta niciodata compromisuri. Pentru toate acestea i-am multumit si ii voi multumi ori de cate ori voi avea incercari in viata. Sunt convinsa ca ma va ajuta sa trec peste ele cu fruntea sus, asa cum si-a ajutat cei 6 copii, 11 nepoti si doua stranepoate.
Ne va lipsi tuturor bunicul meu, Paul Niculescu-Mizil, chiar daca va fi mereu prezent in fiecare dintre noi!

Dumnezeu sa-l odihneasca!

Oana Niculescu-Mizil si familia

*

Cine doreste sa isi ia un ultim ramas-bun de la Paul Niculescu-Mizil poate veni la Ministerul Finantelor (holul mare al minsterului) unde se va afla depus trupul neinsufletit pana luni dimineata, dupa care sicriul va fi depus la capela bisericii Sfantul Nicolae de la Cernica. Inmormantarea va avea loc la Cimitirul Cernica, marti, la orele 13.

28 răspunsuri to “Dumnezeu sa-l odihneasca pe bunicul meu, Paul Niculescu-Mizil !”

  1. Roxana Iordache Says:

    Dragă Oana, încă o dată, condoleanţe! Ştiu prin ce treci şi chiar acum, când îţi scriu, retrăiesc durerea despărţirii de bunicii mei. Dumnezeu să-l ierte şi să-odihnească pe bunicul tău, a fost o figură aparte! Şi uite cum ne adună până la urmă Dumnezeu. Şi bunicul meu, fost deţinut politic, are mormântul tot la Cernica. Şi eu te rog ca atunci când îi aprinzi o lumânare bunicului tău, să pui lumină şi pentru bunicul meu, Ioan. La fel, când îi aprind o lumânare bunicului meu, am să mă rog şi pentru al tău, Paul. Ştim amândouă ce înseamnă bunicii şi ce am fost noi pentru ei. La un moment dat, totul. Te îmbrăţişez, Oana, cu mult drag!

  2. isabellelorelai Says:

    Dumnezeu să îl odihnească în pace.
    Condoleanţe, Oana.

  3. gala Says:

    Condoleante,Oana.
    Dumnezeu sa-l odihneasca!

  4. Somnorosul Says:

    Sincere condoleanţe! Nu voi putea participa la funeralii, dar voi aprinde o lumânare pentru bunicul tău. Dumnezeu să- odinhnească In pace!

  5. Sibilla Says:

    Sincere condoleanţe !
    Dumnezeu să-l hodinească-n pace !
    Vom aprinde o Lumină şi aici în Reşiţa .
    Sibilla

  6. forevergreen Says:

    Condoleante, Dumnezeu sa-l odihneasca.
    Bunicul tau a fost intotdeauna un domn, eu asa mi-l amintesc. Si stii bine ca inainte de ’89 domnii erau rari…

  7. Black Wolf Says:

    condoleante Oana! Dumnezeu sa-l odihneasca!

  8. Klaus Says:

    Dumnezeu sa il odihneasca in pace,

    In primul rand vreau sa iti transmit condoleantele mele, in al doilea rand, pierderea unui om drag este mereu grea pentru familia sa. Ceea ce ma intristeaza sunt comentariile cititorilor, comentarii pe care le-am citit pe diferite site-uri de stiri din Romania, oameni ce arunca cu noroi si habar nu au cine a fost Paul Niculescu Mizil. Asa ne place probabil, noua romanilor, sa vorbim de rau pe cei plecati din randul nostru si sa vorbim fara a avea pe ce ne baza. Ne place sa aruncam cu noroi si nu stim despre ce naiba vorbim. Suntem curajosi dupa ce trece valul si le stim pe toate mereu mai bine ca oricine altcineva. Putini isi aduc aminte de anii ’50 si ’60. Putini isi aduc aminte de armata rusa salvatoare care marsaluia pe strazile Romaniei in acei ani. Si tot putini isi aduc aminte ca Paul Niculescu Mizil a avut un rol insemnat in a-i trimite pe acestia inapoi in URSS. Vedem „comunist” si injuram, uitand ca multi oameni capabili din acea perioada, printre care si bunicul tau, au fost cu 50 de clase peste multi dintre bisnitarii oportunisti, auto intitulati politicieni, ce conduc astazi (din pacate) aceasta tara. DUMNEZEU SA IL ODIHNEASCA IN PACE! SA-I FIE TARANA USOARA!

  9. octavpelin Says:

    Oana,Dumnezeu sa-l odihneasca!!!,stiu cum este sa-ti pierzi bunicii si parintii,dar sa stii ca el este mandru de tine,o sa te ocroteasca din ceruri si traieste prin nepotica lui draga!!,Sincere Condoleante intregii familii!!!

  10. forevergreen Says:

    Klaus are mare dreptate si bine ca a spus ceea ce trebuia spus. Unii sunt de-a dreptul ignoranti, altii stiu ei ceva, dar stiu prost.
    Cel mai mult ma deranjeaza cei care vorbesc aiurea, doar de dragul de a spune ceva.

  11. Georges Says:

    Dumnezeu sa-l ierte, a fost un bun „ministru” la invatamânt.

    In timpul mandatului sau multi profesori si-au gasit libertatea, renuntând sa mai revina in tara din misiunile lor de cooperanti.

    Au platit scump acceptând plata a 70% din salariul lor guvernului de atunci.

  12. Nea Costache Says:

    D-l Paul Niculescu-Mizil a fost cu adevarat OM de omenie. Condoaleante, Oana! Domnul sa-l odihneasca in pace, de-a dreapta Sa!

  13. Criticos Says:

    Sincere condoleante! Dumnezeu sa-l odihneasca in pace. Gandesc ca a murit senin convins ca a lasat in urma o faptura bataioasa la inceput de drum sub zodia implinirii.Cei batrani stiu ce inseamna asta.

  14. adrian Says:

    mai bine nu

  15. Dumnezeul sa-l odihneasca?!? « Teologeanu Says:

    […] Revin totusi la obsesia initiala: Dumnezeu sa-l odihneasca?!? […]

  16. YODA Says:

    Dumnezeu sa il ierte, Oana.

  17. Valeriu Mangu Says:

    Doamna/domnisoara Oana Niculescu -Mizil,

    Am onoarea sa va invit sa urmariti pe blogul dnei Anca Alexandrescu un raport de analiza a regimului politic si constitutional din Romania, text neoficial.
    Al dvs., Valeriu Mangu

  18. dimitri Says:

    Condoleanţe.
    Am auzit că s-a stins din viaţă la un azil privat. De cela azil?

  19. radu1 Says:

    Ce Dumnezeu ca bunicul asta a tau a fost un promotor al ateismului. Mi-e sila. Pacat ca o trait atat, nu merita.

  20. Gabriela Savitsky Says:

    Condoleanţe. S-a dus într-o lume mai bină, cu siguranţă.
    Îl ştiam de la televizor; astă-vară l-am cunoscut la Spitalul Militar. M-am dus la patul lui, i-am aranjat tuburile de la perfuzie şi am schimbat câteva vorbe. M-a întrebat, contrariat, cred: „Cine eşti?” „Un om, sper”, am răspuns. Deşi era evident că e slăbit şi chiar în pijama (la spital părem cu toţii, alţii) arăta ca un lord. M-a impresionat profund blândeţea pe care o emana. Cred că te-a iubit mult, foarte mult. Şi te iubeşte, în continuare, de acolo, din cer. Să-i dedici această victorie a ta. Şi să faci acele fapte pe care crezi că el le-ar aproba. A fost un om cu totul şi cu totul special.
    Dumnezeu să-l odihnească în pace pe el şi să aibă grijă de tine.

  21. nasul Says:

    condoleante pentru bunicul tau, oana, si felicitari pentru reusita la alegeri. faptul ca l-ai invins pe becali inseamna mult pentru sanatatea natiei. iata ca mentalitatile se schimba. e de bine.

    @radu1
    tu unde ti-ai petrecut cei 7 ani de-acasa? parintii tai stiu ca baiatul lor intra pe blogul unei fete careia i-a decedat bunicul si, in ziua inmormantarii, lasa comentarii precum: „Pacat ca o trait atat, nu merita.”. esti defect, man! mergi la un psihiatru!

    oana, inteleg ca vrei sa lasi comentariile libere dar pe astfel de viermusi ar trebui sa-i capacesti…

  22. adrians Says:

    Toata stima si respectul pentru bunicul tau, Paul Niculescu, care din punctul meu de vedere nu cred ca trebuia sa-l implici in aceasta campanie si in nici una dealtfel. Ar trebui sa te ridici, sa te faci cunoscuta prin propriile forte si nu sa te cunoasca lumea ca fiind nepoata D-lui Paul Niculescu.
    Sa auzim numai de bine !

  23. dead-cat Says:

    Dumnezeu sa-l odihneasca pe bunicul tau!

  24. victor Says:

    Imi pare rau pentru pierderea suferita!
    Condoleante. Stiu ca e o incercare grea.

  25. alexandrualexe Says:

    Condoleante sincere Oana, chiar era o personalitate de o probitate deosebita…era un OM!

  26. oananiculescumizil Says:

    Am trecut prin clipe grele, inca o data, dupa pierderea timpurie a tatalui si a fratelui meu. Cu un timp in urma, si bunica mea s-a prapadit. Pe toti i-am iubit enorm dar viata merge mai departe. Sper ca nu i-am dezamagit vreodata si ca nu va voi dezamagi nici pe voi.
    Va multumesc tuturor care ati fost alaturi de mine si de familia mea. Am fost si suntem o familie cu credinta in Dumnezeu. Asa a fost si bunicul meu,
    Dumnezeu sa-l odihneasca!

  27. GRIGORE ADRIAN Says:

    STIMABILA DOAMNA
    IN PRIMUL RAND AS DORI SA VA FELICIT PT. ALEGEREA D-V. CA PARLAMENTAR, IN PARLAMENTUL ROMANIEI, SA SI SA NE REPREZENTATI CU CINSTE SA NE DOVEDITI COMPETENTA PROFESIONALA, PT. ACEASTA FUNCTIE IN CARE ATI FOST ALES.VREAU SA SUBLINIEZ CA AR FI FOARTE INTELEPT SA NU MOSTENITI IDEILE, POLITICA PE CARE A PROMOVATO BUNICUL D-V. paul niculescu Fmizil,DEAORECE dansul ADUS O POLITICA ANTIROMANESCA SI CRIMINALA. A RAMAS ATASAT IDEALURILOR COMUNISTE, SI DUPA CADEREA REGIMULUI DIN ANUL 1989, UNDE dansul A AVUT UN ROL MAJOR IN APROBAREA CRIMELOR SI PE ULTIMA 100 DE METRI NU SA DETASAT FATA DE CEAUSESCU IN SEDINTA C-PEX DIN DECEMBRIE -1989, CAND TOTI MENBRI C-PEX AU APROBAT SI AU FOST ALATURI DE CRIMELE DIN TIMISOARA SI DIN TARA, LINGAUL SI SERVITORUL REGIMULUI paul niculescu mizil, NU A RECUNOSCUT SI DUPA ANUL 1989 CA A GRESIT, CUM ALTI AU RECUNOST SAU DETASAT DE ANUMITE POLITICI ADOPTATE DE REGIMUL CRIMINAL .dansul A CONTINUAT PRIN INERVIURILE I AU FOST LUATE SA NU SCHITEZE NICI O DETASARE FATA DEREGIMUL CRIMNAL COMUNIST. IN ACELE INTERVIURI POZAT CA AFOST ALATURI DE CEUSESCU PT. CA DUS POLITICA ANTISOVIETICA,OK DAR POLITICA INTERNA M AI ALES DIN ULTIMI ANI CAND A STAT SERVITOR LANGA REGIM NU RAPORTAT REGIMULUI ASA CUM SE FACEA NIVELUL DE TRAI DE ATUNCI , NIVELUL DE VIATA LIPSURILE SI UMILINTA LA CARE ERAM SUPUSI, PROPAGANDA SI MARIREA STAPANULUI CONDUCATOR, OSANALE LA CARE PARTICIPA SI bunicul D-V SI CARE NU S-A DETASAT SI NICI IN ITERVIUL PE CARE LA DAT IN REPORTAJUL UNUI REPOTAR SRAIN INTITULAT:CEAUSESCU REGELE COMUNISMULUI : CAND INTREBAT DE CE SE FACEA ACEA PROPAGANDA DE A SLAVI STAPANUL , dansul SPUNEA CA POPORUL TRAIA SI ERA UNUL CU CONDUCATORUL., SI ERA FOATE NECESARA, PT CE? PT CEAUSESCU PT CLICA DIN CARE A FACUT PARTE SI bunicul D.-V ?SE PUNE INTRBAREA DE CE NU S-A DETASAT DE POLITICA LUI CEAUSESCU CUM A FACUT UNII FOSTI DEMNITARI COMUNISTI CUM AR FI SCRISOAREA CELOR 6 ETC.? NU LINGAUL paul niculescu mizil A CONTINUAT SA FIE SI SLAVEASCA PE CEAUSESCU PAN A ULTIMA CLIPA SI DUPA ACEIA PANA A MURIT,FATA DE ALTI DEMNITARI CARE AU RECUNOSCUT CA S- A GRESIT.DE CE NU LA INFORAMAT PE CEAUSESCU DESPRE NIVELUL DE TRAI DESPRE UMLITELE LA CARE ERAM SUPUSI LIPSA CALDURI APRODUSELOR STRICT NECESARE,SE SPUNE CA UNI CARE AU FOST IN JURUL LUI CEAUSESCU NU L-AU INFORMAT L-AU LINS IN SLAVI CUM AFACUT SI bunicul D-V.CE AR PUTEA MERITA dasul/?
    IERTATI MA DAR CRESTINESTE NU E BINE , HOITUL lui AR TB.. SA FIE ARS , SI CENUSA ARUNCATA IN WC UNDE VA FACETI D-V NEVOILE?ASA CUM A FACUT CU MARTIRI DE LA TIMISOARA UNDE IAU ARS IN CREMATORIU SI paul niculescu mizil NU LUAT NICI O POZITIE A FACUT FRONT COMUN CU CEAUSESCU. STIMABILA IMI CER SCUZE PT. TONUL CU CARE VORBESC DESPRE bunicul D-V. DAR SUNT FOARTE REVOLTAT CA CONTINUA CU INDARJIRE SA SUSTINA POLITICA COMUNISTA CRIMINALA SI DE SERVILISM PE CARE A DUSA FARA RESPECT SI DEMNITATE SI DUPA 1989 PE CARE NU A SCHITAT CA REGRETA CEVA . SPER CA ODATA SA VA DETASATI DE POLITICA PE CARE DUS-O bunicul D-V, SA NU O PROMOVATI IN PARLAMENTUL ROMANIEI , CA NU FACE CINSTE.VA MULTUMESC SI IMI CER SCUZE PT TON DAR ASTEPT DE LA D-V. CU TOT RESPECTUL PE CARE VI SE CUVINE CA ALES IN MOD DEMOCRATIC ,NU CA bunicul D-V, IMPUS DE REGIMUL BOLSEVIC. ASTEPT UN RASPUNS NU MA ASCUND PE ADRESA DE EMAILVA MULTUMESC CU STIMA ADRIAN GRIGORE

  28. ionel Says:

    un om adevarat de stanga.respect pentru Paul Niculescu Mizil.este exact ce lipseste astazi psd-ului,o mizerie de partid.mai uitati-va inspre grecia si syriza


Lasă un comentariu