Salut victoria lui Catalin Chereches!

Salut victoria incontestabila a prietenului si colegului meu de alianta, Catalin Chereches, la alegerile pentru Primaria Baia Mare si ii urez multa putere de munca pentru mai departe. Nu a fost o surpriza pentru mine aceasta reusita si nici pentru baimareni. Cel mai bun a castigat, asa cum ar trebui sa se intample intotdeauna in politica si in societatea romaneasca.

Candidatul liberal al USL a câştigat Primăria Baia Mare

Catalin Chereches, Primarul Baia Mare

Bravo, Catalin! Ai meritat sa castigi, iar baimarenii te merita pe tine! Sa ai puterea si energia sa-ti duci la bun-sfarsit Proiectul pentru Baia Mare!

6 răspunsuri to “Salut victoria lui Catalin Chereches!”

  1. Darael Says:

    Putem sa punem acest articol la bookmarks pentru ziua cand catalin chereches o sa treaca la pd sau la alt partid, in functie de foloasele pe care le va trage in acel moment ?

    Repere istorice: psd – demisie – pnl – demisie – amu aceasta ciudatenie pnl-psd (si din umbra udmr)….. oare unde o sa fie maine tanarul oportunist ?

    Aveti mari probleme de credibilitate toti politicienii. Si, contrar declaratiilor pompoase, nu va intereseaza deloc soarta omului de rand. Parerea mea personala, evident.

  2. Banu face legea! « Popateapa's Blog Says:

    […] Salut victoria lui Catalin Chereches! […]

  3. MARCU LUCICA Says:

    Sunt o mamica de 37 de ani cu 3 fete,{prima 20,a doua 13 si a treia 9 ani}si va rog in numele copiilor mei si a celor doua nepotele de la fiica cea mare sa ma ajutati,cu ce puteti..Concubinul meu, tatal copiilor munceste din greu cu ziua unde si cand gaseste,eu tot la fel ,dar oricate sacrificii am face,traim din ce in ce mai greu.Noi nu avem venituri decat alocatia copiilor in valoare de 84 ron.Din acesti bani platim facturile si cate odata nu ne ajung,.Fiicele mele cele mici sunt in cls a7a si a2a,deci sunt eleve si pot spune ca au merite deosebite si se implica in activitatile scolare,dar va rog sa ma credeti ca-mi este tare tare greu,pt. ca trebuiesc foarte multe.Stimata d-na Oana,va rog frumos sa ma ajutati cu ce aveti si ce puteti…Avem nevoie de imbracaminte,incaltaminte,produse alimentare de igiena si curatenie si bani.Daca doriti sa ne ajutati acum,pt. ca nu am ce pune pe masa copiilor,va rog sa ma contactati la 0767712086.Va multumesc in numele copiilor mei,DUMNEZEU sa ne ajute.Va doresc succes in cariera sanatate si sa fiti iubita.Cu respect Marcu Lucica din rm-sarat judetul buzau.

  4. epolitikon Says:

    Felicitari pentru spiritul dvs. de echipa insa in cazul de fata poate ar fi trebuit sa fiti un pic mai bine informata pentru ca daca ati fi cunoscut din timp toate datele despre evolutia in politica a d-lui Chereches, poate nu v-ati fi entuziasmat asa repede.
    http://impactnews.ro/editoriale/USL-nu-a-câștigat-alegerile-în-Baia-Mare-52516

  5. Banu face legea! | OLTENITA LIVE Says:

    […] Salut victoria lui Catalin Chereches! […]

  6. Banu face legea! | OLTENITA Says:

    […] Salut victoria lui Catalin Chereches! […]


Lasă un comentariu