Timisoreni, ajutati-l pe Mile Carpenisan sa traiasca!

Apel catre Timisoreni

Am aflat despre drama prin care trece corespondentul de razboi Mile Carpenisan, de pe Facebook. M-a surprins si m-a intristat aceasta veste, asa cum mi se intampla de fiecare data cand aflu ca tineri puternici, inteligenti si plini de viata ajung in situatii extreme si absurde.

Am fost surprinsa in mod placut de solidaritatea extraordinara a prietenilor din on-line si iata ca ma alatur lor.  Un tanar de valoare roman, jurnalist, caruia nu i-a fost teama de moarte cand transmitea din Serbia,  dintre bombe si printre gloante, se afla in coma la Spitalul Judetean Timisoara.

Jurnalistul are nevoie urgenta de sange, grupa A2 pozitiv, iar prietenii si colegii lui din Bucuresti nu il pot ajuta, din nefericire.  Fac un apel la timisoreni si ii rog sa fie alaturi de Mile in aceste momente de cumpana, momente in care viata lui depinde de generozitatea si umanismul semenilor si sa mearga sa doneze sange pentru concitadinul lor!

Timisoreni, ajutati-l pe Mile Carpenisan sa traiasca!

UPDATE gsp.ro “Medicii au reuşit să stabilizeze starea clinică a lui Mile Cărpineşan, iar acum fac tot posibilul să-i deblocheze rinichii. Dacă tratamentul pe care i-l aplică jurnalistului timişorean va funcţiona, atunci doctorii îl vor scoate din comă, stare care i-a fost indusă!”

Si aici, un fragment din ultima postare de pe blogul lui Mile, Un jurnalist in vremuri interesante:

Viteza sangelui nostru

Ok, deci maine e luni…un nou inceput de saptamana si unul din multele inceputuri pentru Daniel. Saptamana care a trecut parca a fost de vis… nu conta ce telefon dadeam sau cu cine vorbeam. Toti au sarit sa ma ajute. De multa vreme nu mi s-a mai intamplat asa ceva. Am reusit sa vorbesc cu oameni cu care nu am mai vorbit niciodata si pe care nu i-am vazut niciodata. Oameni care ma stiau de la televizor si care au fost deschisi in ceea ce le propuneam.

Am vorbit cu Dan Andrei VP Carpatair. Mi-a fost rusine sa-i cer sa ne ajute ….eu nu am cerut niciodata nimic in viata mea…. dar pentru ca nu era pentru mine mi-am luat inima in dinti si am format numarul.” continuarea

26 răspunsuri to “Timisoreni, ajutati-l pe Mile Carpenisan sa traiasca!”

  1. marian suteu Says:

    Felicitari Oana Mizil, cred ca esti singurul politician care face acest gest. Sper ca Mile sa fie bine!

  2. Arcadie Todoran Says:

    Oana, inca o data depasesti barierele politicienilor si demonstrezi ca esti unica. Esti deosebita – e tot ce pot spune. N-am vazut niciodata un politician sprijinind un jurnalist si se stie dintotdeauna ca aceste categorii de oameni nu se impaca. Eu iti spun: Felicitari! Ai un suflet mare!

  3. Solomon Says:

    Uite un gest simplu si de apreciat. Ma bucur sa vad ca printre politicieni mai exista oameni. Bravo Oana! Sa ramai in continuare la fel!

  4. forevergreen Says:

    Daca as fi din Timisoara, nu as ezita sa donez!
    Culmea este ca despre Mile acum citesc pentru prima data ca are probleme, iar el s-a luptat atat de mult pentru Daniel…ce ilogic este totul!

  5. Noemi Says:

    Eu am grupa A2, dar sunt in Bucuresti, si nici nu sunt sigura ca pot dona. Dar tare as vrea s-o fac! Si eu am aflat de pe Facebook despre starea lui, ingrozitor! Dumnezeu il va ajuta cu siguranta, cum m-a ajutat si pe mine, si pe atatia!

  6. Catrinel Says:

    Multumim, Oana! Inca o dovada a faptului ca , pentru a fi OM, nu e nevoie de functii sau bani sau cuvinte mari.
    Jurnalistii sint uniti !! Sa stie toti ca fara oameni ca Mile, tineri, curajosi, verticali, lumea ar fi mult mai saraca!!
    Mile, lupta, asa cum stii! Merita sa nu ne lasi, mai ales acum, cind e tot mai greu !!

  7. VirtualKid Says:

    iti multumesc pentru ca intinzi mana suferintei.
    a devenit, aproape, nefiresc.
    sa-l ajute Dumnezeu pe Mile, sa poata sa treaca si peste asta!

  8. Metaxa Says:

    Jurnalistii din Giurgiu sunt cu sufletul alaturi de Mile Carpebisan. Stim ca este un invingator. Ne rugam la Dumnezeu sa-i dea puterea de a invinge si de data asta. Mile este un exemplu pentru multi dintre noi. Hai, omule, hai ca poti. Este nevoie de tine.

  9. A.Daniela Says:

    Felicitari!!!
    Buna ziua, va spun atentia asupra unei campanii si totodata trag un semnal de alarma,vizavii de sportul Romanesc,din pacate la noi ..nu este sustinut!!! Radio ArT4u …va supune unei noi provocari! Va provocam , sa renuntam la pasivitate si nepasare ! Va provocam , sa formam o echipa care sa demonstreze ca banii nu sunt pretul corect pentru ca visele unui copil sa fie sfaramate !
    Un astfel de copil … este Laura Anghelenici din Bucuresti . Un copil pentru care cuvantul IMPOSIBIL nu exista ! Un sportiv adevarat , la numai 12 ani , care incepe sa practice karate inca din anul 2005 , timp in care a acumulat 74 DE MEDALII, la diferite competitii nationale si internationale, ne-a facut mandri ca suntem romani.Niciodata , nu a reusit sa mearga la mondiale , pt ca nu se incadra in limita de varsta…sau , mai nou , in ultimul an , din motive financiare .
    Acum , este din nou selectata in echipa nationala , insa fara ajutorul vostru nu va reusi sa ajunga la mondiale . Radio ArT4U lanseaza campania ,, Impreuna …putem fii campioni ! “ Da ! Putem fii campioni , cu totii , prin prisma Laurei! Nu stati departe si ajutati un sportiv sa ajunga campion mondial ! De tine depinde dar …mai ales de TINE !
    Daca doriti sa o ajutati pe Laura sa devina campion mondial la karate , Radio ArT4U va pune la dispozitie urmatorul cont : deschis la Banca Romana de Dezvoltare , BRD , pe numele ANGHELENICI DANIELA : RO76BRDE441SV87711344410!!! CLIP SPORTIV .. http://www.neogen.ro/videos/by/djmery/view/9wvy5qgvn4fw5l1ia87hjqe1xshd5b3f?_cfga=004 MULTUMESC PENTRU ATENTIA ACORDATA!

  10. tac'su Says:

    Nu conteaza ce orientare politica ai : de stanga sau de dreapta , conteaza gestul pe care-l faci .Felicitari d-na deputat .
    Se poate dona la ORICE CENTRU de transfuzii din tara , dar specificati ca este pentru MILE CARPENISAN internat la Spitalul Judetean Timisoara , apoi trimiteti actul care confirma ca ati donat , pe fax la nr. 0256-482520 . Multumim .

  11. Gh.Florescu Says:

    Tristeţe cât nici nu poate cuprinde sufletul unui om. Dumnezeu să-l primească şi să-l odihnească!Un român

  12. Simona Says:

    Dumnezeu să-l odihnească in pace! PACAT CA MOR OAMENII TINERI SI VALOROSI si ramanem cu pramatiile

  13. Nea Costache Says:

    Domnul sa-l odihneasca! Sincere condoleante familiei!

  14. A. Daniela Says:

    Condoleante, Dumnezeu sa l aiba in grija!

  15. Dragoş Says:

    Prea târziu… Dumnezeu să îl odihnească!

  16. Alex Says:

    Cum spunea Simona…
    Chiar e revoltator, oameni de reala calitate si TINERI se duc si nenumarate pramatii zbarcite raman in viata pana ii uita Dumnezeu. Pacat ca nu l-a uitat si pe Mile. Ce sa zic, nici nu-s capabil sa scriu ceva original, am ramas tamp. Nu putea sa se duca base si sa ramana Mile printre noi? Asta fiind doar un exemplu de pramatie zbarcita care inca mai respira.
    DUMNEZEU SA TE ODIHNEASCA, sunt sigur ca n-ai nimic care sa necesite iertare.

  17. Harenciac Sebastian Says:

    Of doamne Mile…..Te-am cunoscut….m-ai cunoscut si am facut multi ani de reportaje in momente critece pentru stabilitatea linistei orasului…Ce pot sa spun … sunt socat….Din punctul meu de vedere ai fost un inger si astazi chiar am aflat ca esti deja la Dumnezeu. Sper ca Dumnezeu o sa aiba grija de tine…caci sunt convins ca te-a urmarit pe toate fronturile din lume de unde ne-ai transmis stirile cele mai bune. Daca ai pacatuit ma rog la Dumnezeu sa te ierte caci esti un inger al romanilor.

  18. Ovidiu Pecican Says:

    Sunt socat! L-am cunoscut pe Mile pe cand debuta ca jurnalist la Europa Nova Timisoara. L-am admirat mai tarziu si l-am apreciat pentru fulminanta sa ascensiune. L-am urmarit cu cat curaj transmitea din teatrele de operatiuni pentru Antena1. A fost singurul jurnalist roman care a realizat un interviu cu Arkan. A fost genial! Ce pierdere! Ce pacat! Dumnezeu sa te aiba in paza Lui!

  19. December Says:

    S-a dus Mile….a plecat sa transmita din Rai.

  20. Mihaela Says:

    Dumnezeu sa-l aiba in paza si condoleante Familiei!!!… Si multa putere ca sa poata trece peste acest eveniment tragic…

  21. Cryss Says:

    Dumnezeu sa il ierte. Am mai pierdut un om de mare valoare. Condoleante familiei!

  22. Vida (Temisvar) Says:

    Bog da mu dusu oprosti!Laka mu crna zemlja!Velika steta za Mileta sto je napustio ovaj svet tako rano,cast mi je da je ovakav hrabar covek bio Srbin!Necemo te nikad zaboraviti dragi Mile Kerpenisan!

  23. brankardierul Says:

    R.I.P. MILE!sper ca ai plecat sa faci ordine de acolo sus pentru cei care sufera aici pe pamant!daca se intampla ce trebuie inseamna ca ai rezolvat problema!
    Adio! un admirator din Oradea

  24. al2lea Says:

    Disparitia lui Mile a indurerat tara intreaga… mare pierdere pentru neamul romanesc! Dumnezeu sa-l odihneasca!


Lasă un comentariu