Nimic altceva decat o “intamplare” fireasca si minunata

Da, este adevarat, Marian Vanghelie si cu mine alcatuim, acum, un cuplu. Suntem doi oameni care se iubesc si nu ne este rusine sa o recunoastem, chiar daca relatia noastra a fost si va ramane una discreta. Dupa cum se stie, el a facut public faptul ca suntem impreuna, iar eu il sustin, chiar daca am negat la un moment dat. Asa mi s-a parut firesc, in acel moment, sa il las primul pe el sa isi asume aceasta relatie, barbateste, iar acesta este unul dintre lucrurile care imi plac cel mai mult la el. Barbatia, onestitatea, ambitia si faptul ca isi asuma faptele si opiniile fara a da inapoi. Dar, mai ales, imi place la Marian tandretea cu care ma inconjoara si pe care nu o banuiam la prima vedere. Este un om inteligent si un barbat de incredere.

Avem o realatie fireasca, frumoasa, care a evoluat de la sine. Traim o “intamplare” umana speciala, dar atat de obisnuita, care ne face fericiti si care nu supara pe ceilalti, atat timp cat amandoi suntem niste oameni liberi. Atat eu cat si Marian ne-am separat de sotii nostri si suntem in relatii foarte bune cu ei.

Eu si Jimmy suntem separati de la sfarsit anului trecut, dar am ramas foarte buni prieteni. Este un om minunat, caruia ii datorez mult in devenirea mea. Va avea mereu un loc in sufletul meu.

Ne-ar bucura, pe mine si Marian, in egala masura, ca presa sa se ocupe mai putin de relatia noastra, mai ales in contextul actual. Asadar, ii rog pe jurnalisti, pe aceasta cale, sa ne respecte intimitatea, noua si celor apropiati noua.

foto: nasii.ro

107 răspunsuri to “Nimic altceva decat o “intamplare” fireasca si minunata”

  1. McGogoo Says:

    well, sa va fie de bine 🙂
    nu vad nimci rau in asta …

  2. ion stefan Says:

    casa de piatra caramizie!

  3. Alyn Says:

    Daca il chemati pe Florin Salam sa va cante la nunta as vrea sa ma invitați si pe mine ca sigur o sa fie distracție maxima! Casa de piatra!

  4. acurius bejnar Says:

    Probabil ca va potriviti, desi te credeam altfel…

  5. holuta johnny Says:

    multa fericire! apreciez oamenii sinceri care isi recunosc iubirea! nu fiti influientati de presa de cancan de 2 lei mergeti inainte!

  6. geo65 Says:

    Numai cei care stiu sa „citeasca” scinteia din privirile voastre pot intelege pe deplin fiorul inefabil caruia i-ati cazut prada … una frumoasa , desigur . Clipe minunate va doresc , pe masura sufletelor voastre tremurande …

  7. Ce zice Oana Mizil despre relaţia cu Vanghelie | Ziua Veche Says:

    […] Eu si Jimmy suntem separati de la sfarsit anului trecut, dar am ramas foarte buni prieteni. Este un om minunat, caruia ii datorez mult in devenirea mea. Va avea mereu un loc in sufletul meu. Ne-ar bucura, pe mine si Marian, in egala masura, ca presa sa se ocupe mai putin de relatia noastra, mai ales in contextul actual. Asadar, ii rog pe jurnalisti, pe aceasta cale, sa ne respecte intimitatea, noua si celor apropiati noua”, a anunţat Oana Niculescu Mizil pe blogul său. […]

  8. izvana33 Says:

    Cred ca va potriviti f. bine !

  9. Alyn Says:

    „N-am văzut in viata mea
    o mireasa cum e ea
    si ce-mi creste inima

    asta-i nunta împărăteasca
    e si nunta ursăreasca
    la doi ursari de valoare
    cum nu mai e orișicare”

    (Adrian & Florin Salam – Asta-i Nunta Împărăteasca)

  10. geoana Says:

    m-ai dezamagit complet.sa te cuplezi cu garoiul ala…….mi-e scarba doar cand ma gandesc,dar in ziua de azi banii si puterea sunt pe primul loc.casa de piatra porumbeilor

  11. Ruxandra - Ploiesti Says:

    chiar daca poate deranjez, voi fi sincera !
    vanghelie se face de ras de cate ori apare, si deschidae gura . …despre tine , din ce am vazut, am o parere cat se poate de pozitiva
    eu am impresia ca nu e o alegere buna pentru tine….dar poate va potriviti
    ma rog…. sa va fie de bine!

  12. Un oarecare Says:

    Sunteti un cuplu dezgustator! Sper sa dispareti cat mai curand din ochii opiniei publice.

  13. Ce-am avut si ce-am pierdut Says:

    Oana Mizil care este, nu vad nici cum aceasta relatie. E ca si cum Zavoranca s-ar cupla cu Geoana care el nu este!. In fine sa va fie bine, sub o forma sau alta, e viata voastra care este.

  14. Nell Says:

    Nu fiti rai!

  15. dany Says:

    bravo oana meriti cei mai bun va astept la castellon un beso

  16. Ramona Says:

    Bravo voua, nimic nu poate fi mai frumos pe lumea asta decat iubirea, si daca acest sentiment minunat pe voi doi v-a legat n-ar trebui decat sa bucure pe ceilalti. E adevarat ca exista si persoane („victime”) colaterale, care inevitabil sufera, dar suferinta lor, nu-i provocata de iubirea dintre voi, ci de lipsa de iubire dintre ei si voi la un moment dat. Cat despre tine Oana, chiar daca nu te cunosc si nici nu simpatizez viziunile tale politice, ti-am admirat feminitatea si dorinta de a persevera. Acum cand recunosti iubirea voastra, (si vorbesti despre un Marian Vanghelie blamat si luat in ras de multi) afirmand deschis si hotarat ce fel de persoana este Marian Vanghelie, nu pot decat sa te felicit, ca ai avut intelepciunea sa privesti dincolo de rautatile celorlati, de cearcanele si agramatismele lui Marian Vanghelie si sa descoperi omul Marian Vanghelie.
    Dincolo de ambalaj, de poleiala si de bani, in general oamenii cam put, iar superficialitatea si snobismul atinge cote alarmante printre randurile lor.

  17. Vali Says:

    Citez: „Barbatia, onestitatea, ambitia si faptul ca isi asuma faptele si opiniile fara a da inapoi. Dar, mai ales, imi place la Marian tandretea cu care ma inconjoara si pe care nu o banuiam la prima vedere. Este un om inteligent si un barbat de incredere”
    Deci, probabil exact aceleasi cuvinte de apreciere le avea si sotia lui Marian, fata de el, la vremea ei. Una in plus care crede in miracole, ce mai conteaza.
    Interesante insa si aceste aprecieri venite catre unul care n-a fost in stare sa fie la fel de „barbat” si vizavi de familia lui.
    Vorba ceea: Draga OANO, unde nu-i cap, e vai si amar de picioare.
    Ce conteaza familiile lasate in urma … ce conteaza copii bulversati … ce conteaza barbatia (in adevaratul sens al cuvantului, adica asumarea faptelor proprii pana la capat) … Cat timp avem in desfasurare o telenovela, la poporul roman nu mai conteaza integritatea.

  18. serban Says:

    Draga Oana, te-am cunoscut in 2002 la o scoala de vara de la Brasov si mi-ai parut simpatica si inteligenta. Acum ca l-ai ales pe mister Marian asta e, bun-rau e si el om. Eu doar atata sper, ca poti sa il mai cizelezi si sa faci un om prezentabil din el. Sa nu mai injure, sa nu mai faca dezacorduri, sa invete bunele maniere si ceva engleza….in fine, sa scoti ce poate fi scos din el. Casa de piatra sa aveti!

  19. Alin Says:

    Te-a luat pe persoana fizica?
    Va potriviti ca piticu si Alba ca zapada.

  20. GhitzaTheOutLaw Says:

    S-au ajuns romanii mo, ie lideri e opinii:) vai da capu’ Rumuniei, ca-i condusa de gingii vinete 🙂

  21. analfabetul Says:

    eu cred ca e minunat. imi place cum va sta impreuna. tu esti foarte frumoasa. Sa va iubit dulce si sa aveti parte de cat mai multe Satisfactii pe orice plan.

  22. cafeneauapsd Says:

    Eu va doresc succes in dragoste si multi ani impreuna

  23. ilav Says:

    Esti cea mai tare Oana,felicitarile mele,nu aveai cum sa ti ascunzi sentimentele,ceea ce poate traii inima ta,si nu conteaza cine e sau ce e Vanghelie,iar ceea ce spun altii,punele la spate,important e ceea ce gandesti tu,sper ca esti un exempu pozitiv pentru femeile care iubesc pe cineva si nu au curajul sa scoata la iveala iubirea lor,asta fiind valabila si pentru barbati,iar asa cum afirmi tu,Marian chiar este barbat adevarat,cu acorduri sau dezacorduri,e cel mai tare,tineti-o tot asa,va doresc numai bine si toata fericirea din lume….

  24. elenasantamaria Says:

    Eu ma bucur foarte mult, fiindca eu cred in Dumnezeu, cred in puterea si magia prin care el lucreaza in noi,… as prefera un om mai simplu, fara atata cultura si „smecherie”, specializat in inventarea si desfiintarea legilor dupa cum il duce mintea sau dupa convenienta, precum fac cei de la conducere inca in clipa asta, dar as prefera un om mai corect si care dovedeste a avea intentii bune pentru romani si pentru Romania; ma bucur ca Dl Vanghelie s-a cuplat cu o fata desteapta si o felicit pe Oana pentru curajul ei,.. indemnandu-i pe amandoi ca atunci cand si daca ajung la suprametie, adica la conducere,… sa se sfatuiasca cu Dumnezeu inainte de a profita de pozitia pe care ar avea-o, ca sa faca dreptate si stabilitate, egalitate,… pentru toti romanii,… si sa ridice tara la nivelul care-i apartine. Cu prietena mea Mariana din Olanda, l-am luat pe Dl Vanghelie la Hora Unirii la Roma, sunt o reprezentanta a tarii mele in diaspora,…si cred ca „omenia” , adica cinstea sta pe primul loc in viata, a fi domn, ca cei de la conducere, vedeti ca e orisicare,… dar „a fi om” e lucru mare. La Roma, dupa cate stiu, ati fost „om de mare omenie”,… sa ne traiti dle Vanghelie!!!! sa fiti fericit si sa faceti binele!!!!!!
    Elena Santamaria

  25. GhitzaTheOutLaw Says:

    @ elenasantamaria biey ie tzagani amandoi, ce au astia cu romania bre?

  26. george Says:

    Nu vad un mare impediment in relatia celor 2 oameni si bn fac ca nu dau presei multe amanunte , trebuie sa intelegem ca indiferent de situatie fiecare din noi avem voie sa iubim sau sa fim iubiti .

  27. giorgiana Says:

    Oana ,sper sa fie de bun augur ,nu inteleg de ce presa vuieste cu vacante de 120 000 euro pe saptamana ,asta nu face decat sa va discretizeze in ochii oamenilor care se uita la tv si sunt morti de foame ,incearca sa nu va mai afisati impozanta ostentativa ,genti de firma de mii de euro ,exact ca udrea ..eu nu am vazut in nicio aparitie tv pe angela merkel sa afiseze genti de firma ,pantofi Fendi ,si alte fite ,poate ai sa spui ca dau un exemplu prost din cauza varstei ,dar ia-o pe carla bruni,cat de elegant,rafinat isi face aparitia in public..noi astia care votam nu vrem epatari si atitudini extravagante din partea politicienilor nostri ,vrem eficienta ,incredere si respect !!!

  28. Tandreţea care este – Palatul Sutu Says:

    […] ne spune Oana Niculescu Mizil, într-o postare pe blogul ei, în care povesteşte “întîmplarea umană specială” pe care o […]

  29. Mircea Glodean Says:

    O femeie care s-a indragostit de unul ca Marian Vanghelie s-a descalificat ca fiinta umana. Sa spui ca este „un om inteligent” arata ceva despre inteligenta dumneavoastra, doamna Mizil. Pacat, va simpatizam, probabil din cauza ca nu va cunosteam personal, ci doar din masca afisata in cadrul aparitiilor publice. Dar ati reusit sa-mi spulberati iluziile. Sa va dea Dumnezeu sanatate, ca minte …

  30. gigi Says:

    vomit..

  31. Laur Says:

    Virinel??????????????

  32. Laur Says:

    Frumusica dar prostuta. Sau… oportunista. Ne va raspunde timpul.

  33. Nicoleta Busca Says:

    Aveam pretentii de la tine! Sa te cuplezi cu prostanacul prostanacilor nu am crezut niciodata! Din pacate ati pierdut si votul meu! Inseamna ca esti la fel ca el…odata ce te-ai cuplat cu el…….offff,noroc ca prostia nu doare……

  34. helen generatia 90 Says:

    IERI NEGAI TOATA ACEASTA LEGATURA ,AZI AI RECUNOSCUT CA N-AVEAI INCOTRO ..V-AM ALES SI SUNTETI MINCINOSI CU TOTII!! ATAT IN POLITICA ,CAT SI IN VIATA DE ZI CU ZI ..NU MA INTERESEAZA RELATIA VOASTRA ,DAR TU CA POLITICIAN CU O CONDUITA MORALA EXCEPTIONALA TREBUIA SA REZOLVI TOTUL DIN PUNCT DE VEDERE LEGAL ,SI APOI SA FACI PUBLIC O RELATIE CARE NU DA EXEMPLE!!!! SA-TI FIE RUSINE !

  35. casa din ce? Says:

    sa inteleg ca nunta va respecta traditia tigano tantareasca,jales tanta lei

  36. IRINEL Says:

    Ce tupeu infernala aveti ,de unde dracu isi permite ala o vacanta de 100 000 de eur o sapt? sa va fie rusine ,furati ca si basescu msunteti toti o apa si-un pamant..n-ai nici o treaba cu politica ..tu si vanghelie o sa distrugeti romania ..te-a dus in vacanta din salariul de primar ..dar ce-ti pasa ,noi fraierii murim de foame ,iar tu te distrezi asa cum ai facut-o si in comunism..iliescu ti-a bagat tbunicul in inchisoare ,iar tu ai intrat in partidul lui ,asta spune multe despre moralitatea ta ..NU TE-AS VOTA NICIODATA .NU MERITI..

  37. Ruxandra - Ploiesti Says:

    dragostea e la liber !!! nu e interzis sa ai sentimente…oricui i se poate intampla…. dar cand te hotarasti sa pui punct unei caznicii, nu apari dupa 2-3 saptamani de la eventuala separare de ex-ul si sa povestesti aici ca o adolescenta care traieste prima experienta ! as fi curioasa daca baiatul lui „Marean care este” o va respecta vreodata…. sita e noua si viata nu e numai lapte si miere ! daca dupa 28 de ani de convietuire cu sotia ….dumnealui lasa in urma tot…. situatia se poate repeta daca la partid apare o alta tentatie, nu?

  38. ȘI TOTUȘI, OANA NICULESCU MIZIL ”CONSUMĂ” ALMANAHE « Românica blues Says:

    […] Nimic altceva decat o“intamplare” fireasca si minunata Da, este adevarat, Marian Vanghelie si cu mine alcatuim, acum, un cuplu. Suntem doi oameni care se iubesc si nu ne este rusine sa o recunoastem, chiar daca relatia noastra a fost si va ramane una discreta. Dupa cum se stie, el a facut public faptul ca suntem impreuna, iar eu il sustin, chiar daca am negat la un moment dat. Asa mi s-a parut firesc, in acel moment, sa il las primul pe el sa isi asume aceasta relatie, barbateste, iar acesta este unul dintre lucrurile care imi plac cel mai mult la el. Barbatia, onestitatea, ambitia si faptul ca isi asuma faptele si opiniile fara a da inapoi. Dar, mai ales, imi place la Marian tandretea cu care ma inconjoara si pe care nu o banuiam la prima vedere. Este un om inteligent si un barbat de  incredere. Avem o realatie fireasca, frumoasa, care a evoluat de la sine. Traim o “intamplare” umana speciala, dar atat de obisnuita, care ne face fericiti si care nu supara pe ceilalti, atat timp cat amandoi suntem niste oameni liberi. Atat eu cat si Marian ne-am separat de sotii nostri si suntem in relatii foarte bune cu ei. Eu si Jimmy suntem separati de la sfarsit anului trecut, dar am ramas foarte buni prieteni. Este un om minunat, caruia ii datorez mult in devenirea mea. Va avea mereu un loc in sufletul meu. Ne-ar bucura, pe mine si Marian, in egala masura, ca presa sa se ocupe mai putin de relatia noastra, mai ales in contextul actual. Asadar, ii rog pe jurnalisti, pe aceasta cale, sa ne respecte intimitatea, noua si celor apropiati noua. Autor: Oana Niculescu Mizil  Sursa: Blogul Oanei NiculescuMizil  Ce frumos… romantic de m-am apretat la sinapse… I-auzi frate ce spun cei doi: Marean Goagăl Vanghelie: “Este o ipostază foarte naturală şi normală. Ceea ce nu ştiţi este că atât eu, cât şi doamna Oana suntem liberi. Nu trebuia să fac publică viaţa mea intimă, de familie” Oana, la noir tulipe de PSD ”Nimic altceva decat o “intamplare” fireasca si minunata…” ”Avem o realatie fireasca..” Țîțîțî … adolecentin frate… de parcă am vorbi de  un amor de liceeni, cu un ”el” care tocmai a aflat că nu l-a adus barza și cu o ”ea”, nubilă virgină scăpată din pensionul de la mănăstire. Întâmplare  firească  zice Oana? Deci în mintea ai, măritată fiind și cu niște plozi la domicilu nimic nu e nai firesc să te duci și să ți-o tragi pe ascuns cu șeful ca să te bucuri de o oarece ascensiune politică? Bravo Oana… bravo… atâta moralitate o să te ducă fix pe altarele bisericii lângă Sfânga Fecioară. Oana nu e la primele declarații care arată cam care este și a fost felul în care ea percepe și percepea normalitatea. Cu ceva vreme în urmă declara cu nonșalanță că ea a avut o copilărie normală. Exident, în mintea ei mică, Oana crede încă faptul că toți copii din România trăiau păziți de securiști și că portocalele, ciocolata sau ale bunătăți umpleau frigiderele românilor  ca pe cele ale fostului ministru de finanțe  al lui Ceaușescu, Paul Niculescu Mizil, bunicul ei. Păi ia să vedem cum stăm de fapt cu normalitatea de care vorbesc cei doi. Un om care dezminte un fapt adevărat cu nonșalanță, pentru ca pus în fața evidenței să recunoască se numește MINCINOS. O femei căsătorită cu copii acasă care și-o pube cu șeful pentru a putea escalada  scara ierarhică se numește nu îndrăgostită ci CURVĂ. Dac ar fi divorțat, nu era nici cea mai mică problemă … P.S. Biserica definește acțiunea unei persoane cununate religios de a se culca și cu o altă persoană decât partenerul de mariaj drept Preacurvie. Asta apropo de firescul de care e vorba mai sus. Sursa articolului: Mioritza News Share this:EmailPrintFacebookLike this:LikeBe the first to like this post. Categories: Ilegal, Imoral, Indecent Etichete:Marian Vanghelie, Oana Niculescu-Mizil, Relație Comentarii (0) Trackbacks (0) Lasă un comentariu Trackback […]

  39. MARIS Says:

    asa SE NUMESTE ADULTERUL MAI NOU ” O RELATIE FRUMOASA SI DISCRETA”???? RUSINEEEEEEEEEE

  40. maria Says:

    Daca vroiai discretie ,nu te afiseai cu el ..un primar cu un sector sarac si atatia bani inseamna CORUPTIE MAXIMA ..Tu esti fiica de comunist …Nu aveam mari pretentii de la tine ,dar ai decazut mult in ochii mei ca femeie si ca politician

  41. Ileana Says:

    Lumea este rea, nu o luati in seama.
    Urmati-va drumul , licarul din ochii vostri spune multe.
    Nu sunteti nici primii nici ultimii, dar unici in felul vostru.
    Aveti grija de dragostea voastra : *iubirea se cere pazita de oarba ispita, de fumul rebel, pazita cu zel, cu sabii de otel si de ea si de el, la fel *

  42. Anghelenici Daniela Says:

    Doamna Oana , va doresc tot binele din lume , sa aveti parte de fericirea spre care tindem toti !

  43. Ani Says:

    Sincer pe mine nu ma intereseaza decat un singur lucru, ca de la femeie la femeie zic: cum sa-l lasi frate pe sotul ala al tau care e un tip tare bine el asa pentru Marean???? In ruptul capului nu pricep asa ceva.Cum sa te uiti la Marean cand ai acasa un barbat frumos si destept? Nu exista comparatie intre cei doi.Dar, ma rog, incurcate-s caile amantlacurilor. Si totusi…..

  44. ioniboni Says:

    Sa va bucurati unul de altul si sa nu lasati lumea rea sa va desparta.Numai fericire:)

  45. Petre Says:

    pe persoana fizica!

  46. Oana Niculescu-Mizil & Marian Vanghelie: Love Story Politically Correct : Nasii Says:

    […] fost odata, ca niciodata, o deputata si un primar carora nu le este jena sa recunoasca, in vazul lumii, ca se iubesc. Oana […]

  47. Grigore Dolghin Says:

    Incredibil. Cum poti????

  48. Ruxandra - Ploiesti Says:

    politica e o curva si se poarta im politica curvasareala …maine poimaine auzim si de fumoasa poveste de dragoste nascuta si in sanul altui partid !
    tara arde si baba se piaptana !
    pe strada protesteaza oameni ajumsi la limita rabdarii, tara e in clocot ….e o sfidare si faptul ca analfabetul Marean cheltuie 120 00 euro pentru o vacanta de o saptamana…de unde naiba are banii astia sa isi faca asa moft? imi pare rau Oana ca ti-a sucit capul un astfel de specimen, un circar fara educatie.!
    http://www.google.ro/search?q=marian+vanghelie&hl=ro&prmd=imvnsulo&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=wxoXT7uRK8uOswaRg80y&sqi=2&ved=0CD0QsAQ&biw=1280&bih=806
    ce sa mai zic …. spor la comentarii prieteni ! .

  49. Primarul care este îndrăgostit! | Ionela Năstase Says:

    […] de cele spuse de noi, că ne aventurăm aiurea… Azi, ambii protagonişti ai serialului amoros au recunoscut că se iubesc şi că le este bine!   Dacă ţi-a plăcut articolul, spune şi […]

  50. ghiţă crăcană Says:

    Marian Vanghelie, un „om inteligent”?! Daţi-mi voie: :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

  51. Doru Says:

    Doamna draga.

    Sunt foarte greu de inteles femeile. Aveati o familie frumoasa, un sot tanar si placut. Un copil. Un viitor frumos.
    Este interesant cum ati renuntat la familie pentru ce – pentru ceea ce se numeste „politica romaneasca” – o chestie mizerabila, care te umple de murdarie si din care nu iesi decat plin de mahnire.

    Imi pare rau pentru ca sunt 2 familii despartite aici – fosta familie a dumneavoastra si a domnului Vanghelie. Este destul de greu pentru fostii dumneavoastra soti in acest moment, cu siguranta ca va ganditi la asta. In fond voi ati plecat de langa ei. Este un fel de injunghiere fara cutit. Pentru ei este o suferinta acuta, o ruptura profunda in suflet care nu se va vindeca niciodata.

    Ce ati castigat? Un barbat… hm. Nu prea ati castigat nimic. Cred ca erati prinsa intr-o rutina, si deodata ati gasit o jucarie noua. Si de la o jucarie noua usor ati transformat aceasta relatie in ceva permanent. Evident ca un barbat puternic poate domina o femeie si aceasta daca nu este stapana pe ea poate ceda cu usurinta. Este in firea femeii sa cedeze in fata barbatului. Insa greseste cand cedeaza in fata unui barbat strain.

    De fiecare data cand vad familii despartite pe motivul ca un barbat nu s-a putut abtine in fata unei alte femei ma doare. Este si multa durere la mijloc.

    Eu

  52. Bibliotecaru Says:

    @ Oana Niculescu-Mizil

    Nu am să vă mint drăgălaş, pentru că nu ştiu să fac asta… şi am să vă spun că… sunt dezamăgit. Nu mă interesează viaţa privată a oamenilor politici… dar tot sunt dezamăgit.

  53. Oana Mizil a recunoscut relatia cu Vanghelie si a dezvaluit ce ii place la primarul sectorului 5 | TulceaInfo.Com Un ghid online al orasului Tulcea Says:

    […] la primarul sectorului 5 January 18th, 2012 FaNt0maX _tradeAdsP_={ adzone:"29186" }; Intr-un post pe blogul ei, intitulat “Nimic altceva decat o ‘intamplare’ fireasca si minunata“, Oana […]

  54. FOTO: Oana Niculescu-Mizil si Marian Vanghelie la Megève Franta : Nasii Says:

    […] Oana Niculescu-Mizil si Marian Vanghelie, impreuna, in aceasta iarna la Megève, […]

  55. Cezar Says:

    Felicitari Oana !! Este viata voastra personala si nimeni nu trebuie sa va judece. Conteaza ceea ce simtiti voi. Nu trebuie sa amestecam politica cu viata personala a fiecaruia. Multumim ceea ce ai facut pentru Calarasi !!!

  56. dan Says:

    DA, foarte inteligent Vanghelie asta… pacat ca nu stie nici macar sa conjuge un verb

  57. ANIL Says:

    BRAVO ATAT DACA VA IUBIT E OK

  58. Daniela Cojocaru Says:

    Oarbă mai e dragostea asta. Să sperăm că e și surdă la greșelile de vorbire. Nah… să vă fie de bine.

  59. georgel Says:

    frumos cumsanu! da’ ati inceput cu o conjugare banuiesc… cea a verbului ‘a fi’…

  60. ANDREEA Says:

    SA FIE INTR-UN CEAS BUN!

  61. Oana Maria Zamfirescu Says:

    Un gand bun si toata sustinerea de la o ,,ruda prin alianta„
    Draga Oana, sunt sigura ca esti o persoana puternica si vorbele mai putin placute nu te ,,ating„ prea tare. Dar pentru ca eu cred ca toti avem nevoie de cati mai multi oameni care sa ne sustina in momentele mai agitate ale vietii noastre, vreau si eu sa iti transmit uun gand bun si toata fericirea din lume!!!
    Numele meu este Oana si atat eu cat si tatal meu am fost crescuti de Ion Niculescu Mizil, unchiul bunicului tau. De ceva timp nu mai locuiesc in tara dar intotdeauna inima mea o sa fie acolo.
    Toate cele bune!

  62. alexandru_cosmin Says:

    „…va mai spun despre mine ca sunt o femeie de afaceri careia ii merge bine.” iubirea in viata iti deschide noi orizonturi. casa de piatra!

  63. elisei virgil Says:

    Atata timp cat oamenii sunt liberi, neimplicati intr-o relatie de casatorie, e normal sa aiba o alta relatie. Nimeni nu are voie sa-i judece.

  64. vali Says:

    Asta cu „vorbele mai putin bune nu te ating” se traduce cu „ramai imuna la adevar”. Cum spuneam: Un pic de telenovela aplatizeaza ratiunea romanului.
    In termeni de cuget curat, omul trebuie sa-si permita a vorbi atunci cand are „spatele asigurat”. O persoana publica alege de bunavoie sa aiba viata expusa. Cum asa? Pai, pentru a elimina suspiciunea de persoana duplicitara (una vorbeste, insa altfel procedeaza cand e vorba de sine).Cand pozezi drept indrumator al poporului (fie prin politica, ori ca profesor in educatie, etc.) iti daruiesti viata ca expozitie de onestitate ce esti.
    Faptul ca nu numiti gresala,nici dvs. nici noul dvs. partener de viata, nimic din trecutul recent este o dovada cel putin de snobism, ca sa pastram limitele civilizate ale discutiei.
    Interesant apare insa faptul ca nu sesizati substratul actiunilor proprii. Fiecare om este un „deschizator de drumuri”, un indrumator prin faptele proprii catre integritate sau dimpotriva
    . Sigur, cand te gandesti numai la tine insuti nu mai percepi reculul faptelor tale, sau mai cinstit zis: nu iti pasa. Fiindca in inima ta esti doar tu.
    Nu asa se traieste insa cu responsabilitate.

  65. Ianosel - Timisoara Says:

    M-a impresionat interviul dat de Vanghelie, la emisiunea lui Capatos. Sincer ca intotdeauna. Asta apreciez enorm, la el. Sper sa fie la fel si in relatia de dragoste. Mi-ati fost dragi mereu, amandoi. Nu plecati urechea la rautati.

  66. clauclaudia Says:

    Foarte frumos! Dragostea invinge totdeauna, iubirea e mai presus de orice, implineste sufletele si trupurile cu totul! Nu renuntati la iubirea voastra niciodata. Felicitari din inima!

  67. vali Says:

    Asa-i! „Dragostea” iti poate invinge si tie casnicia. Asteapta si-ai sa vezi.
    Deh, daca e oarba.
    Ganditi, va rog!

  68. clauclaudia Says:

    Dragostea poate invinge orice, dar mai ales o casnicie esuata. Si stiu despre ce vorbesc. Avem o singura viata, iar aceasta trebuie traita in iubire…eu spun asta, desi am fost parasita de multe ori pentru o alta…din dragoste. Dar am invatat sa respect DRAGOSTEA..asa oarba cum e ea.
    Multumesc pentru raspuns Vali.

  69. Onyx Says:

    „Nu sunt rea ,sunt smekerita
    Si știu sa ma fac iubita
    Hai sa facem o încercare
    Sa vedem care-i mai tare

    Ah,ce mai gagica,of ce mai picioare,
    Ea are de toate,e suckara tare
    Jumătate din mine,iar da dragostea mea,
    Cealaltă jumătate ,ar cam sari pe ea.”

    (Florin Salam – Ah ce mai gagica)

  70. vali Says:

    Ciudat ca „dragostea” nu a avut si puterea sa te faca sa-ti mentii angajamentul fata de cei carora le-ai promis „la bine si la rau, pana cand moartea va va desparti”.
    Aia dragoste. Care te face sa fi om.

  71. Stefan RADOVEANU Says:

    Casa de Piatra, invitati-ma si voi veni cu placre la nunta voastra.
    Iubirea trebuie inteleasa si nu comentata, va astept à Geneve in voyajul vostru de nunta.

    Oana este o fata frumoasa si desteapta, Marian este un baiat destept foarte destept pentru miscarea politica unde se gaseste, sper ca Oana si el sa devina adevarati lideri pentru social democratia din ROMANIA.

    « Aimer c’est se choisir quelqu’un et se faire prendre par lui. »

    Cordialement

  72. vali Says:

    Multumesc asemenea.Sigur ca subiectul e delicat.Eu expun pe-aici doar linii generale.

  73. Belmondo Says:

    Mai Oana cum ma sa fi gagica lu’ Vanghelie ???

    Unbelievable 🙂

  74. catalin Says:

    Nu prea ai gust.

  75. Ruxandra - Ploiesti Says:

    DRAGOSTEA INAINTEA INDATORIRILOR DE PARTID (sursa Romania Libera)

    Povestea amoroasă care a dat peste cap planurile la Călăraşi

    Situaţia este diferită însă în alte filiale PSD din apropierea Capitalei. Spre exemplu, Doru Ioan Tărăcilă, unul dintre şefii filialei locale a PSD Călăraşi, are o sarcină ingrată, deoarece la nivel judeţean partidul suferă de probleme amoroase. Tărăcilă este supărat din cauza Oanei Niculescu Mizil: „Nu vine nimeni la Bucureşti. De-aia şi sunt supărat pe ea tare. Ea n-are nici o treabă. Azi a arătat-o pe la televizor, pe la radio, nu ştiu ce relaţie amoroasă cu Vanghelie. Plus că, din informaţii sigure, ea pleacă cu Geoană şi nu se mai implică în acţiunile PSD. De când am plecat eu, s-a dus totul de râpă. Trebuie să mă gândesc şi să organizăm şi noi ceva, că nu se mai poate”, s-a confesat Tărăcilă reporterului RL care a pretins că este simpatizant al PSD din Călăraşi.

  76. Bogdan Says:

    Oana, nu lua in seama vorbele rautacioase! Sa fiti sanatosi si fericiti este tot ce conteaza!

  77. carmen Says:

    draga Oana bine ai venit in Rahova sectorul care este pe persoana fizica a lui Vanghelie. Mi se face scarba numai cand ma gandesc ca o femeie inteligenta si stilata cum te credeam pe tine,a putut sa se indragosteasca de un analfabet ca Vanghelie. Meritam Romania de astazi,din pacate astia sunt oamenii 😦

  78. Suzy Says:

    Apai asta da surpriza ! Ce pot sa zic decat ca va doresc clipe minunate impreuna !

  79. anonim Says:

    Niste libidinosi, inculti, care cred cred ca vor imparati pamantul, vedeti de interesul tarii, deoarece pentru asta ati fost alesi, nu sa va lasati familiile, imi provocati greata

  80. iirinus Says:

    Imi vine sa vomit cand va vad pe amandoi

  81. iMARCELA BARZA Says:

    ASTIA care iti spun sanatate si virtute sunt pesedisti de-ai tai ,pupincuristii care iti ridica osanale pe blog,noi inghetam pe la mitinguri si tu mergi in vacante de mii de euro cu amantul .Ti-a ramas sotul falit si tu obisnuita cu traiul bun din epoca ,ai gasit pe analfabetul de vanghelie sa-ti ofere ceea ce iti doresti.cand va cadea de la primarie probabil o sa-ti gasesti alt fraier..Sper sa nu fiti votati niciodata ,faceti numai marsavii ,sper sa fiti anchetati toti sa vedem de unde provin banii,noi suntem vai si-amar si vai traiti fabulos in frunte cu basescu .Sunteti niste mincinosi cu totii,tu nu ai ce cauta in politica ,esti o femeie usoara ,si nu ai facut nimic pentru romani ,esti ca toti ceilalti,MARI MINCINOSI ..PSD-USL -PDL =MIZERIE …

  82. dragos Says:

    S-o luam sistematic: nu-i doar 120.000, ca au fost si bilete de avion, business class bineinteles, pentru tot grupul, si banuiesc ca nu moartele alea de foame au platit. Plus alte maruntisuri, plus niste amintiri cumparate de pe la magazine, s-ar putea sa bata 150.000! 150.000 pentru 7 zile n-ar da cred niciunul din oamenii avuti dar bine calculati pe care eu ii cunosc. Asta inseamna ca inteligentu’ DMV are fooooooarte multi bani. Asta inseamna ca fura fooooooarte mult, pentru ca afacerile lui nu sunt asa profitabile, decat cele care capuseaza direct sau indirect primaria. Inteligent? daca a crezut el la un moment dat ca poate ajunge presedinte, inseamna ca e foarte bou, o avea si tara asta defectele ei dar nici chiar asa.
    Educat? Exact cat un urangutan. Ambitios? Extrem, suficient de mult incat sa-ti fie frica sa stii ca e intr-o pozitie cu autoritate. Si nu in ultimul rand: Bogat? Da, foarte, suficient incat, printre altele, sa te cumpere pe tine la pachet cu ma-ta si matusa! Multe succesuri.

  83. dragos Says:

    Ahhh, si am uitat: nu mai stiu starea actuala, dar cred ca inca sunt si membru PSD!

  84. Ruxandra - Ploiesti Says:

    Marian Vanghelie locuiește cu nevasta, dar își iubește amanta

    Mai mult: Marian Vanghelie locuieste cu nevasta, dar isi iubeste amanta – Ştiri interne | Libertatea.ro
    http://www.libertatea.ro/detalii/articol/Marian-Vanghelie-locuieste-sotie-Charlotte-Oana-Mizil-374744.html
    CE MIZERIE !!!!

  85. ina Says:

    Doamne ce uratanie e Vanghelie asta. Cum dracu sa iubesti unul care arata ca un porc, cu burdihanul mare si libidinos transpirat. Groaznic. Un barbat se numeste barbat cand e inteligent si cand arata si bine.

  86. Oana-Maria Says:

    Felicitari Oana sa fiti sanatosi si fericiti si ………..”GURA LUMII NU O ASTUPA NICI PAMANTUL” conteaza mult sa ai langa tine persoana potrivita care sa te iubeasca si sa te rasfete asa cum merita orice femeie.

  87. georgi Says:

    Mie nu mi se pare ok Vanghelie, nici ca barbat nici ca inteligenta, dar in fine gusturile nu se discuta, sunt socata de alegerea doamnei, si stiu ca orice minune tine trei zile. Povestea va continua, o sa vedem cum , dar nu cred intr-o relatie fericita si de lunga durata……

  88. tink3rbe11 Says:

    Cum faceti parte din „lumea mondena”….slabe sanse sa fiti lasati in pace!Plus ca sunteti un subiect”new” printre atatea altele deja „expirate”

  89. Alina Says:

    Incredibil cum unii intra doar sa scrie ca nu va potriviti. Hai sa le mai dam o luna, se plictisesc.

  90. SILVIA Says:

    Ti-ai lasat un frumos de barbat ..pentru cine??!! ..pentru… pentru…oare va potriviti?? Vanghelie tot Vanghelie ramane

  91. maian Says:

    cat de inteligent poate fi un om cu 4 clase.

  92. marian Says:

    inteligent la coirdit.sa vazut cat de priceput in afaceri.a avut restaurantul CIRESICA celebru pe vremuri,afacere pe care a facut-o praf de mult.pe urmaa devenit primar si averea a sporit an e an.ce poate sa faca un tigan,sa ciordeasca

  93. paul Says:

    felicitari Oana, clipa trebuie traita, bucurate de ea, nu lua in seama rautatile oamenilor.

  94. vali Says:

    Ce numiti dvs. rautati?

  95. Aurora Says:

    Cum dracu? Doamne, iarta-ma!
    Nici intr-o mie de ani n-as fi crezut posibil. Oare chiar orbesti cand te indragostesti, nu mai vezi prostia, badarania, lipsa de educatie, maniere, nimic sa nu mai conteze? L-am vazut pe EL intr-o poza alaturi de alti barbati. Era cel mai scund si cel mai umflat, cu gusa si ceafa groase. L-a luat ca are multi bani? Posibil. Ei, tocmai prostitutia asta ma face sa vomit, nu aia practicata de amaratele de pe centura.
    Ma gandesc numai la sotul ei. Ce-o fi in sufletul acelui om? Presa, tv, discutii, comentarii… Of, n-as vrea sa fiu in pielea lui pt. nimic pe lumea asta!

  96. andreea Says:

    Cand veti mai face shopping de lux si cand veti purta ceasul de 14.000 euro sa va aduceti aminte ca oamenii ies in strada, ca unii nu au caldura sau electricitate in case, ca sunt copii care nu pot merge la scoala si batrani fara medicamente, ca oameni cu scoala nu mai reprezinta nici macar o statistica pentru ca nu mai au nici macar indemnizatia de somaj, ca un medic rezident are sub 1000 RON brut salar…faceti-va un proces sincer de constiinta!

  97. mayya Says:

    Dar ce bine arata sotul libanez si parasit….treaba ta doamna mizil, dar peste vreo 10 ani cand pe pitic il vor cocosa de tot almanahele s-ar putea sa-ti para rau de alegerea facuta…sunt sigura ca mii de femei si-ar dori sa-ti consoleze sotul…dar pana la urma e viata ta….ramai cu tataita…

  98. dona Says:

    NE-AI DEXAMAGIT,TRAGI SI TU TOT LA MOCIRLA

  99. MARA Says:

    CATRE ANDREEA Cum sa vada ce -i in tara daca sunt ocupati cu imoralitati ,nu stiu care si cu care sa se cupleze.Eu ramin mirata de atitudinea familii ei ,care accepta asa ceva ,Pacat ca ne-a creeat o imagine buna ,dar s-a rupt mitul cu educatia aleasa ,la.tiganime trage.

  100. MARA Says:

    Ai demnitate si sterge gretoasa poveste despre imperecherea voastra ca nu intereseaza pe nimeni .

  101. DEEIA Says:

    Daca pe 14 octombrie 2011 erai la o nunta in Liban cu sotul ,cind te-ai cuplat cu ……..sau ,scuze , mergea cu doi odata.Bravo , ca doar asa e in politica.

  102. Evill Advocate Says:

    un superman care inca poarta lenjeria intima peste pantaloni…de tine se putea tinge doar rasfoind niste”almanahe” de ale lui…in niciun caz in carne si oase…cred ca si acum da acatiste ca a gasit o femeie ca tine….privesc alaturarea….nu poti ramane decat tu in poza?:))

  103. SASA Says:

    Vanghelie inteligent ? Ei, da mi se pare un om foarte istet, inteligent chiar. Ca nu are prea multa cultura, ca nu a prea fost la scoala , e adevarat dar sa nu confundam termenii. Una e inteligenta alta e cultura si educatia. Cand vorbeste Vanghelie, in modul lui simplu ceea ce spune are continut si substanta si in general stie ce vrea. Spre deosebire de Ponta la care e atata demagogie in gura lui incat am senzatia ca ne crede tampiti . Si apoi Vanghelie are si mai mult bun simt si caracter. Mie personal mi se pare mult superior lui Ponta atat ca, caracter cat si ca inteligenta. Imi place sa judec si sa fac aprecieri la continut si nu la ambalaj.

  104. Aurelio Texanu Says:

    Dumnezeu sa va Binecuvinteze, sa fiti fericiti si multa sanatate, si va invit cu ce-a mai mare placere aici in Texas
    Am cautat sa stau de vorba cu Dl Marian si nu raspunde la telefon
    are 00 -00? dar nu raspunde sa fie sanatos
    BAHTO DELO DELO

  105. Sorin Says:

    Frumoasa, inteligenta, educata, finuta, distinsa… dar… contrariile se atrag… exemplul perfect ce demonstreaza aceasta lege ciudata a naturii


Lasă un comentariu